حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حصول سازش قطعی در یک پرونده قتل عمدی در استان و رهایی محکوم علیه از اجرای مجازات قصاص نفس خبر داد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فوت ۴ نفر طی ۲۴ ساعت اخیر به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: در بین این افراد یک نوزاد ۵ ماهه وجود دارد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند5 نفره سارقان زورگیر خبر داد و گفت: اعضای این باند 5 نفره از اتباع کشورهای همسایه بودند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: به دنبال وقوع آتش‌سوزی یک خانه در شیراز،کارشناسان سازمان آتش نشانی علت وقوع حادثه را انفجار پاور بانک در حال شارژ هنگام نبودن ساکنان در منزل اعلام کرد.
همین یک ماه پیش بود که خبر آزار جنسی ۷ دختربچه توسط یک معلم مرد ۵۵ ساله در شهر فردوس در استان خراسان جنوبی منتشر شد و حالا خبر رسیده در حادثه‌ای مشابه، مردی در یکی از روستاهای قم چند دختربچه و پسربچه را مورد آزار جنسی قرار داده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد: انتظار می رود قوه قضاییه با سرعت و جدیت به گزارش تخلفات صورت گرفته در فولاد مبارکه رسیدگی کند تا هم افکار عمومی آسوده شود و هم جلوی تکرار تخلفات اینترنی در سایر مجموعه ها گرفته شود.