حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فراجا به تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص یکی از ماموران انتظامی پرداخت و اعلام کرد که اصلاح قانون به کارگیری سلاح در دستور کار فراجا قرار دارد.
وقتی به خودم آمدم روی صندلی یکی از پایانه‌های مسافربری بودم. از دیدن خودم در آن وضعیت نامناسب آرزو کردم ای کاش می‌مردم. چطور می‌توانستم با خانواده‌ام روبه‌رو شوم.
دادستان دلفان با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از قتل برادر و اعضای خانواده‌اش را اختلاف مالی عنوان کرده است، گفت: قاتل به جرم خود اقرار کرده و هم اکنون در بازداشت است.

معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فراجا جزئیات اجرای حکم قصاص یکی از ماموران انتظامی را تشریح کرد و از ارسال مصوبه اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح به مجلس خبر داد.
در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر آزادی مادر مرحوم «بابک خرمدین»، سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی تهران ضمن رد ادعای مطرح شده گفت: این فرد از زندان آزاد نشده است.

رییس پلیس راه مازندران از آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز چهارشنبه دوم شهریور ماه خبر داد و اعلام کرد که جاده هراز و کندوان روز جمعه یکطرفه می‌شود.

سخنگوی فراجا گفت: کسانی که تاریخ گذرنامه‌شان منقضی شده و یا تاریخ اعتبار آن کمتر از یک ماه است، از روز شنبه می‌توانند به اداره گذرنامه مراکز استان یا شهرستان‌هایی که این اداره در آن فعال است، مراجعه کنند.
​​​​​​​سیل، ساعت یک بامداد 6 مرداد 1401 را به یکی از کابوس‌های وحشتناک ساکنان و مردمانی تبدیل کرد که برای زیارت یا گذراندن شبی تابستانی به امامزاده داوود در منطقه کوهستانی شمال-غرب تهران رفته بودند. سیل در دقایق اول نیمه شب رخ داد و فقط طی چند دقیقه، فاجعه‌ای بزرگ آفرید.
در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر آزادی مادر مرحوم «بابک خرمدین»، سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی تهران ضمن رد ادعای مطرح شده گفت: این فرد از زندان آزاد نشده است.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی عنوان کرد: در ادامه اخبار برای برخورد با قاچاقچیان، به تازگی ۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده است.