حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

توصیه های پلیس راهور:

سیزده را به قیمت جان «در» نکنیم

رئیس پلیس راهور فراجا توصیه‌ها و هشدارهایی را همزمان با روز طبیعیت و بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی ارائه کرد.
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه اعلام کرد: ضمن دستور برای تحقیق در مورد چگونگی شکل گیری اصل ماجرا با دستور قضایی حکم جلب ان فرد به اتهام توهین عملی و اخلال در نظم و همچنین ۲ نفر خانم به اتهام ارتکاب فعل حرام به لحاظ تظاهر به کشف حجاب صادر شد.
آمار و دلایل تصادفات نوروزی

جان‌هایی که جاده گرفت

«۱۱۴۶، ۱۰۸۰، ۵۳۴، ۹۱۴، ۱۰۳۴، ۸۷۴» اگر این ارقام را با دقت نخواندید، دوباره بخوانید، ارقامی که جمعشان به ۵۵۸۲ می‌رسد. این‌ها عدد نیستند، جانند؛ شمار جان‌هایی که در تصادفات نوروزی بین سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ از میان ما رفتند و سال نو، سال خوبی برایشان نبود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس تندرو در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: آتش بی‌درنگ مهار شد و مسافران بدون هیج آسیبی از اتوبوس خارج شدند.
شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب که به عنوان شعبه هم عرض به پرونده سهند نورمحمدزاده رسیدگی می‌کرد، حکم خود را صادر و این بازداشتی اعتراضات را به ۱۰ سال تبعید به کهنوج کرمان و ۶ سال حبس محکوم کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۲ هزار لیتر سوخت گازئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی از محل دپوغیرقانونی در رستمکلای آن شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون شش فقره تصادف منجر به فوت در استان داشتیم که هفت نفر جان خود را در این حوادث از دست دادند، همچنین ۴۱ فقره تصادف جرحی داشتیم که ۵۶ نفر در این حوادث دچار مصدومیت شدند.