حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

جوانی که پس از آشنایی اینستاگرامی با دختر دانشجو ، او را با ترفند انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی به هتل آپارتمان اجاره ای کشانده و از صحنه های آزار وحشیانه فیلم گرفته بود با دستورات قاطع قضایی دستگیر شد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا؛

مشکل پارک خودروها مشکل تمام کلان‌شهرها است

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: استفاده از حمل‌ونقل عمومی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و مهم‌ترین راهکار برای رفع مشکل نبود پارکینگ خودرو توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی می‌باشد.
بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی مشخص شد: «چند روز پیش زنی در ارومیه به دست همسرش با هویت «جعفر.خ» کشته می شود.» که یکی از اقوام این زن به جزییات بیشتری در مورد این پرونده اشاره کرده است که در ادامه می خوانید.
حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی باز سوی دادگستری استان تهران اعلام شد.
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: فرآیند مصاحبه با پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی صدور مجوز تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از ابتدای اسفند ماه سال جاری با متقاضیان استان تهران به‌عنوان نخستین گروه از پذیرفته‌شدگان آغاز شده است.
اعضای این خانواده در پی ایجاد مزاحمت‌های ناموسی یک پرایدسوار مرموز در حالی با مصرف تعداد زیادی قرص خودکشی کرده‌اند که ۲ روز قبل از آن نیز پسر جوان خانواده با همین انگیزه خودکشی کرده بود.
در حالیکه تنها دو هفته از وقوع زلزله‌ شدید و ویرانگر ۷.۸ ریشتری در جنوب شرق ترکیه می‌گذرد و این حادثه دردناک هزاران قربانی در ترکیه و سوریه برجای‌ گذاشته، شب گذشته (دوشنبه شب) یک زمین لرزه قوی دیگر در مقیاس ۶.۴ ریشتر بخش‌هایی از مناطق زلزله‌زده استان هاتای در ترکیه را تکان داد.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به اجرای طرح هوشمند سازی در پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: هوشمندسازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی در معابر جزو مواردی است که فاز اول آن در کلانشهرها در دستورکار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.
مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ارائه خدمات پزشکی در حوزه زیبایی از سوی آرایشگرها ممنوع است و چنانچه در این مورد به فردی آسیبی وارد شود آرایشگر علاوه بر لزوم جبران خسارت، مرتکب جرم نیز شده‌اند.
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و بازداشت عامل تهدیدات اینترنتی علیه تعدادی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
در پی طرح برخی ادعاها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.