حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: امروز پلیس خود را حامی و پشتیبان کارگران می‌داند و با تامین امنیت و آرامش آنان فضای امنی را برای کارگران فراهم می‌کند.

رئیس قوه قضاییه به مقامات قضایی ذیربط به ویژه دادستان‌های سراسر کشور دستور داد که در سال جاری، بیش از سال گذشته در جهت رفع موانع کسب و کار و جلوگیری از تعطیلی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و بیکاری نیروهای آنها، اهتمام داشته باشند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری بیش از ۱۹ هزار و ۵۷۰ خرده فروش مواد مخدر و جمع‌آوری بیش از ۵۱ هزار و ۴۷۰ معتاد متجاهر از نیمه اسفند ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون خبر داد.

مقامات محلی مکزیک روز گذشته (یکشنبه) اعلام کردند: در پی سقوط یک دستگاه اتوبوس از صخره‌ای در غرب این کشور دستکم ۱۸ نفر کشته و ۳۳ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

مقامات پلیس ایالتی آمریکا اعلام کردند که در پی وقوع حادثه تیراندازی در یک مهمانی خانگی در "می سی سی پی"، دو نوجوان کشته و دستکم چهار تن دیگر زخمی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه رشته‌های مبارزه با سرقت، جرایم جنایی و جعل و کلاهبرداری ۳ رشته‌ای است که امسال برای آن‌ها کنکور برگزار می‌شود، گفت: بعد از کنکور به افراد نشانی داده می‌شود که این نشان کارآگاهی بین‌المللی است و در تمامی کشور‌ها پذیرفته شده است.
کافه رستوران ویونا واقع در سهروردی شمالی به علت عدم رعایت حجاب اسلامی، روز جاری از سوی اداره اماکن تهران اخطاریه پلمب دریافت کرده است در صورت صحت این خبر، بهرام رادان باید منتظر پلمب کافه خود باشد.
درحالی‌که تحقیقات در پرونده عاملان به شهادت رساندن آرمان علی وردی در دادسرای جنایی تکمیل و پرونده پس از صدورکیفرخواست به دادگاه فرستاده شده بود، ‌آخرین متهم این پرونده که فراری شده بود در اهواز دستگیر شد.