حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

شخصی که به دلیل چشم به چشم شدن با یک جوان ۲۰ ساله در محمدشهر کرج اقدام به قتل او کرده و به یکی از استان‌های شمال غرب کشور متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر هشتم سرهنگ عبدالرضا محمدی از وقوع انفجار مرگبار در جنوب تهران خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 108 نواب برای اقدامات اولیه در محل حادثه حضور دارند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که به دنبال ثبت شکایت فراجا از روزنامه همشهری، دادستانی تهران قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیر مسئول این روزنامه را صادر کرد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۲۰ کیلو ماده مخدر شیشه طی عملیات پلیسی تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در محور" بندرعباس- سیرجان" خبر داد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ خبر داد:

انهدام باند پانزی کلاهبرداران رمزارزی موسوم به OpenSoil

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و انهدام باند بزرگ کلاهبرداران ارزهای دیجیتالی که با روش پانزی و با ترفند سرمایه گذاری موسوم به OpenSoil از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
مقامات ایالتی آمریکا اعلام کردند که در پی سقوط یک فروند هواپیمای سبک در منطقه مسکونی "بیگ‌بر" در کالیفرنیا سه تن کشته شدند.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) در خصوص کشف حجاب ۲ بازیگر سینما و تئاتر با صدور اطلاعیه ای از تشکیل پرنده مقدماتی برای این افراد، خبر داد.
وقوع توفان شدید گرد و خاک در یکی از بزرگراه‌های ایالت ایلینوی آمریکا منجر به تصادف زنجیره‌ای چندین وسیله نقلیه شد و بر اثر این حادثه دست‌کم شش تن کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

اعضای شرکت هرمی اوپن سویل دستگیر شدند. مالباختگانی که پلتفرم اوپن سویل از آنها کلاهبرداری کرده می‌توانند به دادسرای ناحیه ۳۱ در استان تهران مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.