حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

روزنامه جوان نوشت: قوه قضائیه در سخن خوب از مبارزه با فساد صحبت می‌کند و ما را هم به این مبارزه امیدوار کرده‌بود، اما برخورد عجیب و بازداشت معلمانی رنجور که دو دهه است پیگیر اجرای حکم‌شان هستند، پس از رسانه‌ای شدن این موضوع، یک شاهد عملی دیگر برای رخنه کردن فساد در قوه قضائیه است.‌

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای منزل و زورگیر در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از مواجه‌شدن با مدارک و مستندات ارائه شده توسط مأموران پلیس آگاهی لب به اعتراف گشودند.
6 مرد هفته گذشته در پی شکایت شوهر یک زن بازداشت شدند. اتهام آنان بنا به شکایت این مرد، تجاوز به زن شوهردار است و قاضی دادگاه شارجه با این شکایت دستور ویژه صادر کرد.
بنابر گزارش‌ مقام‌های رسمی هند، دست‌کم ۳۰ نفر در جریان خشونت‌های قومی در ایالت دورافتاده «مانیپور» کشته شده‌اند.

شامگاه روز شنبه در مسیر هاتای به اسکندرون از توابع استان زلزله زده هاتای در جنوب ترکیه یک کامیون به چند خودرو و یک ایستگاه پمپ بنزین برخورد کرد.

شعبه یک دادگاه انقلاب اسلامی تهران ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی حکم مجدد «ولی‌الله سیف» رئیس اسبق بانک مرکزی و «احمد عراقچی» معاون ارزی او را اعلام کرد.
اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: بر اثر برخورد مرگبار اتوبوس و خودروی سواری در شهرستان گلوگاه ۵ نفر کشته و چند نفر زخمی شدند.

آتش‌سوزی بزرگ در پالایشگاه شرکت نفت و گاز «شل» در نزدیکی «هیوستونِ» تگزاس در آمریکا، ۹ کارگر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۷ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد، صبح امروز -شنبه ۱۶ اردیبهشت- به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق و توزیع ماده مخدر شیشه معروف به سلطان سفید با اعتراف به انتقال ۲۴۸ کیلو گرم در کشور خبر داد.