رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

فرمانده بسیج سپاه پاسداران، در گفتگو با پرسون:

به فرموده رهبری همه اقشار باید بسته معیشتی بگیرند

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سازمان بسیج سامانه ای فراهم کرده که همه افرادی که قصد کمک دارند در این سامانه ثبت می‌شوند و کسانی که در این سامانه نامشان وجود دارد قبلا در هیچ ارگان دیگری نامشان نبوده و کمکی نیز نگرفته اند. بسته معیشتی، لوازم التحریر یا کالاهای اساسی به این خانواده ها تقدیم می‌شود.
عدم سرویس دهی مناسب توسط اپراتور های همراه اول و ایرانسل به مشترکان و نقاط کور(فاقد شبکه آنتن دهی و اینترنت) این اپراتورها باعث شد در چند سال اخیر خبرنگاران با توجه خدمات بهینه ای که از رایتل دریافت می کردند، به این اپراتور اعتماد کنند و با تعییر شماره و یا ترابرد به رایتل اعلام رضایت خود از این اپراتور را اعلام کنند.
مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت ماهان پنج برنامه پروازی خود را در روزهای یکم، ششم، هفتم، هشتم و سیزدهم شهریورماه در مسیر تهران - بجنورد لغو کرد.
سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از امشب ۲۹ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
پلیس در پی عامل یا عاملان جنایت هولناک

معمای جسد کشف شده در بجنورد

هویت جسد زنی حداقل 25 ساله که سال گذشته درون چاهی در بجنورد کشف شد هنوز مشخص نشده است و دستگاه قضایی و پلیس آگاهی خراسان شمالی با استفاده از نمونه DNA مقتول در پی کشف راز هویت این جسد و شناسایی متهم یا متهمان این جنایت هولناک هستند.
با آزادسازی سهام عدالت، شرایط فروش برای افرادی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده بودند فراهم شد و از همان ابتدا تاکنون حدود 30 درصد از مشمولان سهام عدالت در استان سهام خود را از طریق کارگزاری ها یا درگاه های بانکی به فروش گذاشته اند اما تأخیر در واریز وجه فروش یا واریز وجه کمتر از ارزش واقعی سهام عدالت و همچنین واریز نشدن وجه حاصل از فروش به حساب فروشندگان، مسائلی است که این روزها عمده سهام داران به آن‌ها اعتراض دارند به طوری که حتی برخی سهام داران بورس نیز به نحوه فروش سهام عدالت اعتراض کرده اند و این روند را عامل اصلی منفی شدن شاخص کل بورس مطرح می کنند.