شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

عملیات اجرایی پروژه عظیم آبرسانی از خلیج نیلگون فارس به قلب ایران (یزد) با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه کلید خورد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اعلام اینکه فردا تمام دستگاه‌های اجرایی استان مازندران به جز دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل هستند، گفت: به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز تصمیمات جلسه اضطراری انرژی، منجر به تعطیلی دستگاه‌های اجرایی مازندران شد.
مجموعه برج میلاد تهران فردا شنبه تعطیل است و امکان بازدید از این مجموعه وجود ندارد.
بنابر اعلام استاندار البرز، فردا شنبه ۲۴ دی‌ماه کلیه ادارات و سازمان‌های استان البرز به صورت دورکاری و مدارس در همه مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.
یزدی مهر، مدیر کل مدیریت بحران استان تهران از شهروندان خواست از پارک وسیله نقلیه در زیر درختان پرهیز کنند و گفت: به تیم‌های شهرداری در سراسر استان تهران تاکید شده، نسبت به پاکسازی معابر درون شهری برای تسهیل در تردد خودروها اقدام کنند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و محور هراز و بارش برف در جاده‌های ۲ استان خبر داد.
استاندار تهران گفت: تا این لحظه تصمیمی بر تعطیلی مدارس، ادارات و دانشگاه های استان تهران در روزهای آینده گرفته نشده و هرگونه تصمیمی از طریق رسانه های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در سفرهای بین‌شهری و داخل شهر در ۱۲ استان خبر داد.
استانداری قم با صدور اطلاعیه‌ای جدید از تعطیلی بانک‌های استان در تاریخ پنج‌شنبه 22 دی‌ماه خبرداد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: طبق دستور شهردار تهران استفاده از مترو برای بانوان در روز جمعه ۲۳ دی ماه ولادت حضرت زهرا (س) رایگان است.

سازمان آگهی های پرسون