شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به مشکلات ایجاد شده برای شهروندان در پی بارش برف روز گذشته در پایتخت،گفت: از مردم به دلیل مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در بزرگراه‌های تهران به دلیل بارش برف گفت: از تردد غیر ضروری در معابر و بزرگراه‌ها بپرهیزید.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت: خبر منتشر شده در خصوص آرامگاه‌های خانوادگی است که برای ارائه خدمات در طور سال یک مبلغ کمی را دریافت می کنند و شامل بقیه قبور نمی شود.
در واقع در شهر تهران ما با تقاضای بیش از حد خودروی شخصی مواجه هستیم و همین مسئله باعث تشدید ترافیک این شهر شده است.
پرسون از خدمات ضعیف مدیریت شهری مشهد گزارش می دهد؛

فراموشی در نگهداشت یک کلانشهر

مشهد یکی از کلانشهرهای کشورمان به حساب می آید و روزانه هزاران مسافر از نقاط گوناگون نه تنها کشور بلکه سایر کشورها پذیرا است؛ اما این روزها مدیریت شهری مشهد آن طور که باید خدمات رسانی ندارد و نگهداشت این شهر به فراموشی رفته است.
پرسون از پایتخت مسکن مهر کشور گزارش می دهد؛

بازار داغ تبلیغات دیواری/ بی نظمی در معابر شهری پرند

شهر پرند به واسطه گستردگی ساخت مسکن مهر در دولت احمدی نژاد به پایتخت مسکن مهر کشور تبدیل شده است؛ اما این روزها بعد از دو دهه از عمر آن به یکی از شهرهای مهاجرت پذیر تبدیل شده که ساکنان آن با رویای کسب و کار به آن روی آورده اند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد و گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال، در مسیر «جنوب به شمال» تا اطلاع بعدی ممنوع است.
فرماندار شمیرانات با اشاره به بی‌توجهی برخی از شهروندان نسبت به هشدارهای ستاد مدیریت بحران گفت: ترافیک سنگین در پی حضور گردشگران عملیات پاکسازی معابر و امدادرسانی‌های احتمالی را با مشکل جدی مواجه کرده و سلامت ساکنان و مسافران را به خطر می‌اندازد.