شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت، از آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی خبر داد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 64 قرار گرفته وهوای تهران در مرز پاکی و قابل قبول است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم اکنون در روز جمعه ۱۴ مردادماه در وضعیت قابل‌ قبول قرار دارد.
مرکز ملی بهبود محیط کسب وکار اخیرا از وزارت کشور خواسته است فهرست کسب وکارهای مصوب شهرداری تهران و همچنین سایر شهرهای کشور به خصوص شهرهای ساحلی و مرزی که ممکن است کسب و کارهای خاص خود را داشته باشد، ارائه کند تا شرایط صدور همه مجوزهای صادره توسط همه شهرداری‌ها در سراسر کشور، استاندارد و همسان شده و امکان اعمال سلیقه در صدور مجوزهای شهرداری‌ها حذف شود.

بر اساس اطلاعیه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سرویس دهی متروی تهران به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در روز پنجشنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۱ رایگان است.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و در نواحی غربی و نیمه جنوبی استان احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برای وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و در نواحی غربی و نیمه جنوبی استان احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
مدیرارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، از افزایش ساعت کاری مترو در خطوط درون شهری خبر داد.
فرماندار تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با توجه به شرایط جوی و وجود هشدارهای هواشناسی و نیز وقوع سیل اخیر از هرگونه تردد در مسیرهای منتهی به کن خودداری کنند.
نظارت بر ساختمان‌های ناایمن افزایش یافته، بیمارستان رسول اکرم(ع) در حال تخلیه است و مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران می گوید؛ تعهدات کتبی از مالکان ساختمان‌های خطرناک در حال اخذ است.
به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی، در مردادماه، اولین مرکز کارآفرینی اجتماعی کلان‌شهر تهران درمنطقه ۱۵ افتتاح شد و قرار است تا پایان ۱۲ مرکز فعالیت خود را آغاز کنند.
معاون خدمات شهری شهردار تهران با تاکید بر اینکه شهرداری در تلاش است برای توسعه ظرفیت بهره گیری بهینه از روان آب‌ها در تهران اقدام کند از ذخیره ۱.۵ میلیون مترمکعبی آب باران در تهران خبر داد.

سازمان آگهی های پرسون