شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد همه مرگ‌های منتسب به مواجهه طولانی‌مدت با ذرات معلق PM۲.۵ بیش از ۸۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
مدیریت شهری در حالی در تلاش برای تغییر طرح ترافیک است که حتی اجرای هوشمند طرح ترافیک فعلی با مشکل روبه‌رو شده؛ بگونه ای که چندی پیش خبر رسید که سامانه طرح ترافیک شهرداری تهران در یک ماه اخیر به روز نشده است.
سازمان هواشناسی با اشاره به سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در ۶ استان کشور نسبت به مدیریت بهینه در استفاده از سوخت‌های فسیلی، کاهش تردد غیرضروری و انجام ندادن حرکات ورزشی در فضای باز، بویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی توصیه کرد.
مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از افزایش ۱۱ درصدی تماس‌ها با سامانه مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ در ۶ ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

شرکت دانش بنیان ایرانی هم داده‌های ناسا را تایید کرد؛

گزارش ماهواره معروف جهانی علیه ادعاهای چمران و زاکانی!

پس از دروغگو خواندن ناسا از سوی زاکانی، مهدی چمران رئیس شورای شهر هم ادعا کرد تصویر منتشر شده از سوی ناسا متعلق به ایران نیست اما گزارش شرکت دانش بنیان ایرانی ادعاهای دو عضو ارشد اداره تهران را رد می کند.
سازمان آگهی های پرسون