احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت در کانال تلگرام خود یادداشت استعفا از شورای اطلاع‌رسانی دولت را منتشر کرد.
شرق نوشت: فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ایشان سال‌هاست که امام جمعه رشت است قبل از هرچیز باید خودشان پاسخ بدهد که چرا در طول این سال‌ها نتوانستند نسلی را در آنجا تربیت کنند که حداقل در چنین مجلسی با حضور نماینده ولی فقیه اصول اولیه دین و شرعیات را رعایت کنند؟ این اشخاص پاسخ گو نیستند اما مدعی هستند.

روزنامه هم میهن نوشت: برکناری پادام در واقع این پیام ضمنی را به‌دنبال داشت که از این پس هر کس از حلقه اطراف دولت سیزدهم دست به هشدار بزند از جمع معتمدان دولت بیرون خواهد شد؛ رفتاری که مدیران را وامی‌دارد تا میان عزل یا سکوت در برابر واقعیات یکی را انتخاب کنند.

دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که باید پای ائمه جمعه را امروز به بحث حجاب بکشانند و موضوع اصلی جامعه را حجاب قرار دهند تا مقابل جامعه قرار گیرند
میردامادی گفت: در گذشته مهم‌ترین مشکل انتخابات، نظارت استصوابی یا اگر درست‌تر بخواهم بگویم دخالت استصوابی بود؛ اما مشکلی که امروز باعث رویگردانی مردم از صندوق‌های رای شده، مشکل بی‌خاصیت شدن ساختارهای برآمده از انتخابات است.
امام جمعه مشهد گفت: مشکل امروز ما این است که حقوق کارگران افزایش پیدا می‌کند اما کارگران جدید با اینکه حقوق بیشتری نسبت به قدیمی‌ترهای خود دریافت می‌کنند، در زندگی و معیشت خود درمانده‌تر از قبل هستند.
خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: ما فراموش نکرده‌ایم که آمریکا می‌خواست کشورهای همسایه را علیه ما متحد کند، اما دیدیم که کشورهای همسایه مسابقه دارند برای اینکه با ما روابط برقرار کنند و این نصرت خداست.
رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: مهمترین پشتیبان و حامی طرح شتابگر ملی یا چشمه نور شخص رهبر معظم انقلاب است و با توجه به حمایت‌های ایشان انتظار داریم که روند اجرای طرح روز به روز سریع‌تر شود.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: «تکرار می‌کنم» آقای خاتمی در تاریخ انتخابات مانده است. همین عبارت سرنوشت انتخابات را دگرگون کرد. اما خود او هم گفته است که «تکرار می‌کنم» را نخواهد گفت و در انتخابات آتی مجلس هم قطعا، اثری از تکرار خاتمی نمی‌بینیم.
یک قدم تا دیوار کشی تندروها در پیاده‌رو

روحانی چند سال پیش درباره دیوارکشی بین زن و مرد هشدار داده بود

درست زمانی که رهبری از همدلی و اتحاد می‌گویند، زاکانی هم‌پیمان با رئیسی در شهرداری تصمیم می‌گیرد در مترو دیوار بکشد بین زنان و مردان، آن‌هم دیوار به قول خودش فلزی.
علی مطهری در مصاحبه ای به مناسبت سالروز شهادت پدرش با هم میهمن ضمن بیان برخی از جنبه های فکری شهید مطهری تصریح کرد: که ایشان درباره آینده روحانیت ایشان به شدت و سختی می‌گوید که روحانیون در جمهوری اسلامی نباید پست اجرایی و دولتی بگیرند.