دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

وزیر کشور با بیان اینکه نیروهای امدادی و خدمات‌رسان با تمام توان پای کار هستند، گفت: بیشتر مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده در حوزه راه‌های ارتباطی است که دستگاه‌های مسئول مشغول بازگشایی راه‌ها هستند.
رئیسی در دیدار با عبداللطیف رشید تاکید کرد؛

اجرای کامل توافقنامه امنیتی و تعهدات مالی میان ایران و عراق

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران نه در لفظ بلکه در عمل امنیت عراق را امنیت خود می‌داند و در این مسیر خون دو ملت با یکدیگر عجین شده است، تاکید کرد: باید در راستای گسترش هرچه بیشتر روابط دو کشور تلاش کرد تا دشمنان دو ملت ناامید شوند.
ابراهیم رئیسی روابط با کشورهای اسلامی را از اولویت‌های دولت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و بر آمادگی کشورمان برای اشتراک‌گذاری تجربیات متخصصان و دانشمندان ایرانی در حوزه علم و فناوری با تونس تاکید کرد.
بعد از ظهر امروز شنبه، رئیس جمهور کشورمان درحاشیه هفتمین نشست مجمع سران کشورهای صادر کننده گاز با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور گفت: بدخواهان ایران عزیز، همه توان خود را بسیج کرده بودند، تا انتخابات ۱۱ اسفند بی‌رونق برگزار شود. حضور پر از ایمان و امید شما مردم فهیم و موقع‌شناس، «نه بزرگ» به جبهه ضدبشری استکبار و پنبه کردن رشته میلیاردها دلار هزینه‌کرد آنها برای طراحی و اجرای این سناریوی مزورانه بود.
آیت‌الله رئیسی با ثبت نصابی جدید از نظر درصد آرای شرکت‌کنندگان در انتخابات، برای سومین بار به عنوان نماینده مردم استان خراسان جنوبی به مجلس خبرگان راه یافت.
وزیر کشور با بیان اینکه جهان به نقش‌آفرینی جوانان چشم دوخته است، گفت: رای اولی ها با عمل به مسئولیت سیاسی اجتماعی خود، جهان را متحیر و نقطه آغاز حرکت ملت بزرگ ایران برای ساخت تمدن نوین اسلامی خواهند بود.