دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همه نمایندگانی که در مجلس یازدهم حضور دارند تا آخرین روز مسئولیت داشته و باید احساس تعهد و مسئوولیت در آنها همچنان پایدار بماند تا کارهایی که باقی مانده مجلس را به سرانجام برسانند.
سخنگوی دولت گفت: به محض اینکه مجلس شورای اسلامی متن کلیات بودجه را به دولت ابلاغ کند، این آمادگی را داریم که بلافاصله بخش دوم را تقدیم مجلس کنیم.
احمد وحیدی گفت: نباید جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر دچار غفلت شود. امر به معروف و نهی از منکر در فضای عمومی، یک نظارت همگانی و مسئولیت اجتماعی بزرگ است که فرهنگ‌های دیگر از آن بی بهره هستند.
در جریان بازدید رییس جمهور از مناطق سیل زده بلوچستان یک مرد منتقد بلوچ خطاب به رئیسی گفت؛ من از مخالفین شما بودم ولی الان از موافقین شما شدم، مردم بلوچستان همینقدر کم توقع، سریع رضا و قدرشناس هستند.
به موجب تصویب نامه هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ حجت‌الله عبدالملکی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان «نماینده ویژه رییس‌جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» تعیین شد.
رئیس جمهور گفت: با همت دولت و وزارت کشور و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری، انتخابات در سلامت و امنیت کامل و به شکل رقابتی برگزار شد و مشارکت پرشور مردم در انتخابات نیز مسئولیت مسئولان در خدمت‌گذاری به آنان را مضاعف کرده است.