دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

وزیر نفت با عذرخواهی از مردم بابت اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، گفت: حدود سه هزار جایگاه سوخت فعال هستند و مردم می‌توانند به صورت دستی و خارج از شبکه کارت سوخت، سوخت مورد نیاز را تامین کنند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ناامنی‌های افغانستان توسط داعش ایجاد شده است، گفت: امیدواریم این اجلاس بتواند دست آمریکایی‌ها را از منطقه قطع کند و راه‌حلی هم برای حل مشکلات افغانستان پیدا کند.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش بینی، پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری، گفت: عده‌ای قصد دارند با ایجاد بی‌نظمی و اخلال در زندگی مردم آنان را عصبانی کنند.
مخبر در نشست همسایگان افغانستان:

ملت افغانستان خواستار امنیت و استقلال اند!

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به تحولات پرشتاب افغانستان،گفت: مردم افغانستان انتظار دارند کشوری امن، مستقل و رو به توسعه داشته باشند.
توپخانه دولت سیزدهم همچنان دولت پیشین را نشانه می‌رود و در حالی از گشایش و بهبود اقتصادی در چند ماه فعالیت خود می‌گویند که هم‌زمان اسنادی منتسب به دولت پیشین منتشر می‌کنند که بگویند «خزانه تخلیه‌شده» تحویل گرفتند.
آقایان؛ درزگیری اخبار آسان نیست

آلودگی صوتی حوالی پاستور!

تا دیر نشده، آقای رئیسی کابینه و مدیران ستادیِ خود را جمع کند زیر یک سقف و از یک استاد عالی رتبه‌ی رسانه نیز دعوت به عمل بیاورد تا قدرت و سرعت و دقت و ظرافت رسانه را در چند جمله تبیین کند شاید کابینه و مدیران ارشد دولت سیزدهم متوجه شوند در عصری به سر می‌برند که کتمان و تکذیب و «درزگیری» برخی اخبار و اظهارنظرات نه تنها آسان نیست که غیرممکن است خاصه وقتی بدانیم، جامعه‌ی اعتماد گُم کرده‌ی دچار تردیدهای جدی شده، تا بیاید تکذیب را باور کند با شایعه خود را تا کجاها که نبرده و دادگاهی نکرده است!