دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: تلاش دولت این است که از طریق انضباط بخشی و نظارت صحیح بر بازار قیمت‌ها کنترل شود و انتظار داریم در ماه‌ها و فصول آینده تورم و فشار قیمتی کاهش یابد.
رئیس جمهور گفت: این‌که در هر منطقه مردم می‌خواهند به عدالت رفتار شود، نقطه‌ای است که همه می‌توانیم برآن توافق کنیم، باید طرح تقسیم عادلانه آب در منطقه عمل شود به نحوی که افراد به حق خود برسند.
خلف وعده دولت در سال اول

یک میلیون مسکن کجاست؟

یک سال پیش و در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی، شاید برجسته‌ترین وعده ابراهیم رئیسی، وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال بود که برآن تاکید ویژه می شد.
زاهدی‌وفا به عنوان سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی معرفی شد، از این رو سوابق وی را بررسی می کنیم.
بهادری جهرمی گفت: روز گذشته وزیر کار دومین بار متوالی استعفای خود را تقدیم رییس‌جمهور کردند که دومین بار نیز مورد موافقت رییس‌جمهور قرار گرفته شد.

دولت سیزدهم کم‌کم به یک سالگی فعالیت خود نزدیک می‌شود و این در حالی است که رئیسی و مردانش در یک سال اخیر مسائل و مشکلات زیادی را تجربه کرده‌اند و به قرائت آمار و کارشناسان نتوانسته‌اند آنطور که باید به وعده‌های خود عمل کنند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی پنجشنبه هفته جاری به اصفهان سفر می‌کند.
درحالی که دلالان در بازار آزاد از جو روانی به وجود آمده درخصوص مذاکرات هسته‌ای استفاده می‌‌کنند و دلار آزاد را به بالای 30 هزارتومان رسانده‌اند، آمار و قیمت ارز دربازار رسمی که بیش از 95 درصد از نیاز ارزی کشور را تأمین می‌‌کند گویای عدم تغییر معنادار است.
رئیس جمهور گفت: تحویل نفتکش ۱۱۳ هزار تنی ساخته شده توسط مهندسان و صنایع کشتی‌سازی ایران به ونزوئلا، نمونه‌ای از ظرفیت‌ها و توانمندی بالای ایران در صدور خدمات فنی و مهندسی به جهان و اثبات کارآمدی الگوی اقتصاد مقاومتی است.