دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

احمد وحیدی صبح امروز - دوشنبه ۳۰ خرداد - در همایش «حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت» اظهار کرد: گفتمان‌ها پیش از اینکه خلق شوند، کشف می‌شوند، گفتمان‌ها دارای زمان و مکان هستند..

وظیفه شما این نیست که پای حرف کشاورزان بنشینی/ وزیر که نباید توییت بزند و بیانیه بدهد

حمله تند روزنامه اصولگرا به وزیر ارشاد

روزنامه جوان نوشت: بخشی از رشد تولیدات نمایشی با موضوع تجاوز اگرچه به دوره دولت قبل باز می‌گردد، اما به نظر می‌رسد ادامه این مسیر در دولت جدید در غفلت وزارت ارشاد و زیرمجموعه‌های آن ادامه دارد و لازم است وزیر به این مسئله واکنش درخور نشان دهد چرا که این اشتیاق به مضامین غیرمتعارف سؤال جدی مردم هم است.
سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد: استعفای آقای فاطمی امین کذب بوده و حتی وی امروز در یک برنامه تلویزیونی حضور خواهد داشت.
مراسم امضای اسناد همکاری و یادداشت‌ تفاهم بین تهران و آلماتی در حضور رؤسای جمهور و بین وزرای دو کشور در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد برگزار شد.
یک سال پیش در روز 28 خرداد انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و سید ابراهیم رئیسی جایگزین حسن روحانی شد. حال پس از گذشت یک سال وی چقدر موفق بوده است؟

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: تلاش دولت این است که از طریق انضباط بخشی و نظارت صحیح بر بازار قیمت‌ها کنترل شود و انتظار داریم در ماه‌ها و فصول آینده تورم و فشار قیمتی کاهش یابد.
رئیس جمهور گفت: این‌که در هر منطقه مردم می‌خواهند به عدالت رفتار شود، نقطه‌ای است که همه می‌توانیم برآن توافق کنیم، باید طرح تقسیم عادلانه آب در منطقه عمل شود به نحوی که افراد به حق خود برسند.