مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در رابطه با وضعیت ارتباط ایران و عربستان گفت: ما دراتوبان چهار بانده و آماده برای نزدیک شدن به عربستان سعودی نیستیم بلکه در این مسیر دست اندازهایی وجود دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ورود داوطلبان واجد صلاحیت با هر نگرش سیاسی به عرصه انتخابات، حضور مسؤولان در کنار مردم و تلاش برای بهبود معیشت مردم را از مهم‌ترین مولفه‌های انگیزه‌آفرین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو قلمداد کردند.
اردوگاه اصولگرایان در یک دهه اخیر از برخی چهره های میانه رو، منصف و خوشنام خالی شده است؛ از مرحوم عسگراولادی و سیدمهدی طباطبایی تا عماد افروغ، حسن غفوری فرد و این روزها احمد کریمی اصفهانی.
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با بیان این‌که مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره افزایش سن بازنشستگی ابهام دارد، گفت: امیدواریم شورای نگهبان ایراداتی را به این مصوبه وارد کند و برای اصلاح به مجلس برگرداند آنگاه ما در کمیسیون تلفیق ابهامات را رفع خواهیم کرد.
دشمن در پی بی‌ثبات‌سازی، نرمال‌سازی و مهار ایران مقتدر است و شواهد حاکی است مدعیان اصلاحات در دولت روحانی با تحریف‌گری و اخلال در مدیریت کشور همین هدف را دنبال می‌کرده‌اند.
دریافت «مالیات اجتماعی» از بازنشستگانی که مجدد مشغول به کار می‌شوند، اگرچه یک راهکار ساده برای حل بخشی از مشکل جوانان به شمار می‌رفت اما با سد مجلس روبه‌رو شد و به سرانجام نرسید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در فرهنگ بسیجی نباید مردم را به سیاه و سفید و خاکستری یا پایین و بالا طبقه‌بندی کنیم؛ چنین چیزی در فرهنگ اهل‌بیت(ع) و انقلاب اسلامی نیست. ما باید به مردم ایمان داشته و همه مردم را مثل هم ببینیم.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس:

کد اختصاصی واحد برای اتباع مشخص می‌شود

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی مشکلات اتباع خارجی در کشور در جلسه این کمیسیون خبر داد گفت: در این جلسه مقرر شد طی یک ماه آینده کد اختصاصی واحد برای اتباع در سامانه تصدیق الکترونیک مشخص شود.