مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رییس کمیته نفت مجلس گفت: تا زمانی که بودجه به نفت وابسته باشد، مسئولان و مدیران دولتی به دنبال تکاپو برای یافتن منابع و درآمدهای ارزی دیگر برای کشور نیستند. این کاهش وابستگی منجر به افزایش کارایی و خلاقیت دولت می‌شود.
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: برای اولین بار در دوره آتی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ثبت نام از داوطلبان و کاندیداهای شرکت در انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: متاسفانه هیچ یک از مصوبات شوراها و مجامع عالی دانشگاه اعم از هیات امنای مرکزی، استانی، هیات رئیسه و غیره هیچگاه منتشر نشده و در دسترس عموم نبوده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد؛

نهایی شدن "طرح جهش تولید مسکن" تا پایان هفته

دست‌اندرکاران تهیه طرح جهش تولید مسکن و مجریان آن پس از تصویب، معتقدند که با اجرای این طرح و تولید مسکنِ متناسب با نیاز کشور، فاصله توان خرید مردم با قیمت‌های مسکن کاهش خواهد داشت.
نماینده اصفهان در مجلس خبرگان:

توهین به روحانی مهم‌تر است یا خالق؟

نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای شورای تأمین اصفهان پاسخ دهند که توهین به مخلوق یا توهین به خالق مهم‌تر است که شهردار اصفهان چند سال است از رفتارهای غیرشرعی همچون دوچرخه‌سواری دختران دفاع می‌کند.
معاون امور مجلس رئیس جمهور از جمع بندی مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت در خصوص اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰ حداکثر تا پایان این هفته خبر داد.
قالیباف در پاسخ به تذکر نیک‌بین:

دستور کار هفته جاری مجلس طرح شفافیت آرا است

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم قرار گرفتن طرح شفافیت آرا در دستور کار مجلس گفت که هجمه‌هایی علیه مجلس شورای اسلامی به دلیل رای نیاوردن طرح شفافیت ایجاد شده است.
نماینده تبریز در مجلس گفت: ظریف صحبت‌هایی مبنی بر اینکه رقبای دولت درحال مذاکره با آمریکا هستند را خلاف واقع دانسته در حالی که آن کسی که به طور غیر مستقیم اقدام به این کار کرده خود دولت است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون بهترین موقعیت برای جهش کارآفرینان است و هیچگاه دولت‌ها مثل این دوره به کارآفرینان محتاج نشده بودند زیرا ناخواسته اتکای دولت به درآمدهای نفتی کم شده است.
نایب ‌رئیس مجلس گفت: خیز جدید کرونا از غرب کشور در حال شروع شدن است، با توجه به اینکه این خیز کرونا از غرب کشور است احتمال اینکه وضعیت کشور عراق خوب نباشد، خیلی بالا است. چون عمدتاً استان‌های غربی درگیر شده‌اند.