مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس با هدف آوردن نفت بر سر سفره‌های مردم در قانون بودجه ۱۴۰۰ درآمد حاصل از صادرات محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به صورت خام و نیمه خام در تمام نقاط کشور را مشمول "مالیات" کرد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به کثرت نامزدهایی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند از «رقابتی شدن» و در عین حال «دو قطبی نشدن» انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: روند انتخابات در کشور ما غیرقابل پیش بینی بوده و هست. هیچ کس پیشگو نیست.
رییس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که آنچه در ⁧‫فلسطین‬⁩ اشغالی در حال روی دادن است مصداق عینی نسل کشی علیه بشریت است و سکوت کنندگان هم شریک این جنایات هولناک هستند.
به منظور پاسخگویی به سوال نمایندگان صورت می گیرد؛

آذری جهرمی میهمان کمیسیون اجتماعی مجلس

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این هفته به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی حضور پیدا خواهد کرد.
مرحبا در گفت‌و‌گو با پرسون؛

مالیات گزینه مناسب جایگزین درآمدهای نفتی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با جلوگیری از فرار مالیاتی، روش‌های نوین وصول مالیاتی را در کشور به کار گیریم. ضمن این که منابع مالیاتی جدید شناسایی و قوانین نیز باید اصلاح شود.
خضریان گفت: بلاتکلیفی نرخ نان در استان تهران باعث شده است مردم شاهد قیمت‌های متفاوت نان در نانوایی‌های مختلف باشند که این امر موجبات نارضایتی آن‌ها را فراهم کرده است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران برای حفظ وحدت و مصلحت جهان اسلام همواره آمادگی خودش را برای ارتقاء همکاری با همسایگان از جمله عربستان اعلام کرده است.
نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت که از همه مردم خواهش می کنم مقداری دیگر تحمل کرده و از سفر کردن به خصوص در تعطیلات پیش رو پرهیز کنند.
نایب رئیس مجلس که داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ است گفت که برای ثبت نام در انتخابات با دخترش و ابوترابی از نمایندگان مجلس و از فرزندان شهدا حضور می‌یابد تا بگوید با باندبازی های سیاسی مخالف است.
نایب رئیس مجلس با تاکید بر ضرورت عدم توجه به شایعات، گفت: ستاد ⁧‫انتخابات‬⁩ در روزهای آینده روشن کننده واقعیت ها در مورد سوالاتی است که در مورد ثبت نام ها دارید.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص برقراری ارتباط با مردم و استفاده صحیح از فضای مجازی در حال طراحی و اجرای یک نرم افزار هستیم که تقاضاهای مردمی را به صورت سیستمی دریافت و ارجاع دهیم.
علی خضریان گفت: در صورت عدم رفع کلیه تحریم‌ها که به درستی ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ نیز بر آن تاکید داشتند، ⁧‫دولت‬⁩ عملا با رسمیت بخشی به ⁧‫ساختار تحریم‬⁩، آمریکایی‌ها را محق دانسته تا در موضوعات دیگر مجددا تحریم‌هایی را علیه ایران وضع کنند و هیچ ضمانتی برای عدم بازگشت تحریم‌های توافق شده با عناوین دیگر نیست.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ما دیگر تاب شعارهای بی عمل هیچ رییس جمهوری را ندارند، عنوان کرد:به کاندیداهای ریاست جمهوری هشدار می دهم اگر درد ملت را ندارید و مرهمی در آستین ندارید وارد این کارزار نشوید.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: ورود رئیس جمهور به مصوبه شورای نگهبان درباره تعیین شرایط کاندیداها و رد آن قابل قبول نیست، اگر اکنون شورا تاییدیه مصوبه مجلس را اعلام کند، وزارت کشور باید در انتخابات ریاست جمهوری این قانون را اجرا کند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: ورود رئیس جمهور به مصوبه شورای نگهبان درباره تعیین شرایط کاندیداها و رد آن قابل قبول نیست، اگر اکنون شورا تاییدیه مصوبه مجلس را اعلام کند، وزارت کشور باید در انتخابات ریاست جمهوری این قانون را اجرا کند.