مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

علی مطهری در روزنامه اعتماد نوشت: ماجرای حذف ‌بندی از بودجه 1401 که اجازه واردات هفتاد هزار خودروی شخصی را صادر کرده بود، مساله کوچکی نیست و نمی‌توان از کنار آن گذشت، هم از نظر ظن قوی وجود یک مافیای خودرو و هم از نظر نقص رویه قانونگذاری فعلی در کشور.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: گزارش کمیسیون اصل ۹۰ پیرامون آسیب شناسی روند پیگیری و تصویب افزایش ظرفیت پذیرش رشته‌های پزشکی بررسی و به تصویب اعضای کمیسیون، رسید.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم امکان توافق خوب وجود دارد و مجلس از توافق خوب استقبال می کند.
سید ناصر موسوی لارگانی گفت: استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیش از ۵۵ امضا به هیات رییسه ارائه شده اما اعلام وصول نشده است.
خط و نشان یک نماینده مجلس:

‌پشت پرده ها را اعلام می‌کنم

جلال رشیدی کوچکی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: برای دومین بار،با ورود مجمع تشخیص مصلح نظام بودن آنکه اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان در خصوص واردات خودرو وجود داشته باشد،مصوبه مجلس بی اثر و اجازه واردات ۷۰۰۰۰ خودروی سواری از لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف گردید!
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: در قانون نمی‌توان کف یا سقفی برای مهریه در نظر گرفت همچنین برخی از بانوان یا آقایان از مجلس درخواست هایی دارند که این درخواست‌ها نمی‌تواند در قالب قانون قرار بگیرد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار نخست وزیر سوریه با اشاره به تجربیات چهار دهه جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با استکبار جهانی، گفت: دنیای استکبار وقتی از طریق جنگ سخت نمی تواند ملت ها را نابود کند، به سراغ اعمال تحریم می‌رود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: قیمت بنزین افزایش پیدا نمی‌کند و در سال ۱۴۰۱ همین لیتری ۱۵۰۰ تومان باقی می ماند.