مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

سخنگوی کمیسیون قضایی گفت: رئیس جمهور اظهار کرده آن هایی که نمی توانند به شعار «ما می توانیم» عمل کنند سمت خود را واگذار کنند؛ با این تفاسیر باید ۹۰ درصد وزرا و دستگاه های اجرایی سمت های خود را رها کنند.
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه در حوادث اخیر کشور نیروهای امنیت، مظلوم واقع شدند، گفت: همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند این اغتشاشات نیز با همدلی و همزبانی مردم حل خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: آمریکا می‌داند ایران به عنوان مقتدرترین قدرت منطقه لنگر ثبات جنوب غرب آسیا را حفظ کرده و بدون جمهوری اسلامی هیچ ثباتی در منطقه وجود نخواهد داشت.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: یکی از مشکلات حرف‌های رئیس‌جمهور این است که حرفی که می‌زند در دولت صاحب ندارد که بتواند آن را اجرایی کند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: گاهی اوقات با جوسازی‌های رسانه‌ای، فردی را که خوب دارد کار می‌کند بد جلوه می‌دهند یا وزیری که عملکرد مطلوب ندارد را حمایت می‌کنند و خوب جلو می‌دهند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح «حمایت از جامعه علمی و ارتقای انضباط محیط‌های دانشگاهی» در دستور کار مجلس نیست، گفت که این طرح در مجلس اعلام وصول نشده است؛ اساسا اعمال یک سری محدودیت‌ها برای دانشجویان مدنظر نمایندگان مجلس نیست.