اصفهان

«تاه میان لباس‌های ایسه میاکه» عنوان نمایشگاه جدید گالری فیوز، چیدمان است از «ایسه میاکه» هنرمند ژاپنی که به سرپرستی هنری ناهید بهبودیان از نهم شهریورماه تا 14 مهرماه در گالری فیوز برپا شده است. این نخستین نمایش آثار این هنرمند در ایران است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان:

تعداد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره برای گردشگران کافی نیست

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با ابراز امیدواری درخصوص جذب اعتبارات و هماهنگی با سایر نهادهای متولی نسبت به مرمت و بهبود وضعیت سرویس‌های بهداشتی مسجد جامع اصفهان، گفت: تعداد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره در استان برای گردشگران خارجی کافی نیست و ضعف مراکز اقامتی استان، تعداد تخت‌های مورد نیاز گردشگران است.
سنجش کیفیت هوا امروز (‌یکشنبه) در ساعات منتهی به صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان گفت: تاکنون ۱۲ اقامتگاه بوم‌گردی متعلق به بخش خصوصی در روستاها و مناطق شهری شهرستان اردستان به بهره‌برداری رسیده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان و اعتراف متهمان به 23 فقره سرقت سیم برق خبر داد.
مسئول دفتر حقوقی ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی ادامه داد: در پیگیری‌های انجام شده پلاک ماشین فرد خاطی شناسایی و خودروی وی توقیف شد. پرونده نیز مورد رسیدگی قرار گرفت و ضارب به ۱۶ ماه حبس تعزیری برای جنبه عمومی و پرداخت ۱۶۵ میلیون تومان جریمه و دیه محکوم شد.
مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از آغاز عملیات مرمت تکیه تاریخی میرفندرکسی توسط سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان خبر داد.
ناتوانی یادگیری یا اختلال در یادگیری، یکی از مشکلات دانش‌آموزان ابتدایی است که منجر به افت تحصیلی، ایجاد نقص‌های جدی در توانایی کلامی، نوشتاری و محاسباتی کودکان می‌شود و از آن‌جایی که این کودکان شکننده هستند، آموزش‌وپرورش باید از این افراد پشتیبانی کند تا این معضل رفع شود.
نایب رییس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایران گفت: آمریکا و جمهوری اسلامی ایران همواره تبادل پیام با یکدیگر را داشته‌اند و به طرف آمریکایی گفته‌ایم اگر نظر طرف ایرانی تامین شود، حتما مذاکرات به نتیجه خواهد رسید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با ترفند تماس در بستر شبکه اجتماعی واتس آپ و اعلام برنده شدن در قرعه کشی مسابقات رادیویی و تلویزیونی 2 و نیم میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.