اصفهان

شهردار اصفهان با اشاره به وضعیت فعلی اماکن ورزشی شهرداری این کلان‌شهر گفت: ورزشگاه‌های مناطق محروم در اختیار شهرداری باقی بماند تا بتوانیم خدمات را با هزینه کمتری به شهروندان ارائه دهیم، اما در صورت برون‌سپاری، ارائه خدمات به شهروندان محله و منطقه با رعایت قیمت مناسب جزو شرایط قرارداد است.
معلم روشندل برگزیده اولین دوره جایزه معلم اصفهان تلاش کرده دنیای دانش‌آموزان نابینا را به دنیای دانش‌آموزان عادی نزدیک کند تا برای خودشان کار و کسبی راه بیندازند و روی پای خودشان بایستند.
آموزش پرورش استان اصفهان فراهم میکند:

۷۰۰۰ فضا برای اسکان مسافران نوروزی در اصفهان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از هفته آخر اسفند ماه پذیرش میهمانان نوروزی را خواهیم داشت، پایان اسکان ۱۲ فروردین و میهمانان تحت پوشش بیمه مسافرین خواهند بود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان:

برای کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان مجوز صادر نشده است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان گفت: اجرای صحنه‌ای علیرضا قربانی همه مراحل برای اخذ مجوز نهایی را طی نکرده است، بنابراین ایشان هیچ‌گونه اجرایی در اصفهان نخواهد داشت.
اهمیت درختان و پوشش گیاهی بر هیچکس پوشیده نیست از جلوگیری از فرسایش خاک گرفته تا تولید اکسیژن و کاهش آلاینده‌های هوا. روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری آیینی با حضور همکاران عزیزی که پاسبانان این موجودات ارزشمند در مجتمع بزرگ ذوب آهن اصفهان هستند برگزار شد.
در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مطرح شد:

تعامل ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر پروژه های دانش بنیان

دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه یک شنبه 13 اسفند ماه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و گفتگو با مهدی کوهی مدیرعامل و دیگر مسئولین این شرکت، از خط تولید و پروژه های توسعه ذوب آهن بازدید نمودند .در این بازدید تفاهم نامه همکاری های علم، پژوهشی و آموزشی فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی و ذوب آهن اصفهان نیز به امضای دوطرف رسید .