اصفهان

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور تیم سپاهان میهمان فولاد خوزستان بود که توانست سه بر یک به پیروزی برسد و بعد از پنج شکست متوالی در لیگ با این برد از بحران خارج شود.
مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سال آینده سهم شهروند در نرخ کرایه بلیت به نسبت سال جاری حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است و این موضوع از ابتدای سال آینده اجرایی می‌شود.
بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، حجم آب پشت سد زاینده‌رود به ۲۹۷ میلیون متر مکعب رسیده که برابر ۲۴ درصد از حجم سد بوده و نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را ثبت کرده است.
سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: چند سالی است در شهر اصفهان به جای تمرکز روی تبلیغات محیطی که شهر را نازیبا و محیط زیست را به خطر می‌اندازد، از اپلیکیشن «اصفهان من» بهره بردیم، در این راستا هر سال تلاش کردیم کیفیت خدمات در این برنامه بالاتر برود.
آئین گرامیداشت روز شهدا در ذوب آهن اصفهان با کاشت یکصد و ده اصله نهال مقاوم همراه بود. در این مراسم که در روز سه شنبه ۲۲ اسفند ماه جاری با همکاری مدیریت های ایمنی، بهداشت و محیط زیست، خدمات شهری و امور پسماند، سرپرستی امور شهدا، جانبازان و ایثارگران، حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و پایگاه مقاومت شهید سلیمیان  ذوب آهن اصفهان در محل آتش نشانی این مجتمع عظیم صنعتی برگزار شد
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: نحوه صدور پروانه ساختمان‌های واقع در بافت‌های فرسوده بر اساس ابلاغیه اداره کل راه‌وشهرسازی با توجه به ویژگی گروه‌ها و شرایط بهره‌مندی از ضوابط تشویقی، اجرا و ابلاغ می‌شود.
آیین اختتامیه جشنواره نوآوری برتر ایرانی با حضور سیدعباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف، هادی اسدی رییس کمیته اجرایی جشنواره نوآوری برتر ایرانی ، دکتر ناطق رییس کمیته ارزیابی این جشنواره و مدیران تحقیق و توسعه شرکت های مختلف با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های داخلی، دوشنبه بیست و یکم اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
آیین روز مهندس با حضور امیر سرتیپ دکتر فرشاد نجفی پور مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، آیت ا... حبیب ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت، جمعی از مشاورین، معاونین، مدیران و سرپرستان بخش های مختلف این مجتمع عظیم صنعتی یکشنبه بیستم اسفندماه در تالار آهن برگزار شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان پروژه مسیر تشریفات اجرا و ورودی از سمت فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ساماندهی خواهد شد و پروژه‌های جانبی آن همچون هتل و اقامتگاه‌ها نیز اجرا می‌شود.
در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پرسون اصفهان مطرح شد:

آتش نشانی شهر اصفهان از به روز ترین تجهیزات بهرمند است

مدیر سازمان آتش نشانی شهر اصفهان گفت: ما هیچ گونه تجهیزات فرسوده استفاده نمی کنیم چون جان و مال مردم در میان می باشد و ما از بهترین تجهیزات استفاده می کنیم
شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ده صبح یکشنبه بیستم اسفند با میانگین ۸۱ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.