یزد

نماینده مردم یزد در شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای اسلامی استان در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و سپاه را نهادی از جنس مردم دانست که ضرورت حضورش در همه عرصه‌ها همواره مورد نیاز است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

تعداد کرونایی های بدحال یزدی به 114 نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر از این تعداد، ۱۱۴ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با انتقاد از اینکه برخی استخدام‌ها و تبدیل وضعیت‌ها بر اساس رابطه‌های سیاسی در حال انجام است گفت: طرح تحقیق و تفحص از سازمان استخدامی کشور برای بررسی این مسائل را به مجلس ارائه کردم.
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای اولین بار در ایران برای بررسی ابعاد مختلف سلامت و جنبه های مختلف سبک زندگی نسبت به تولید ویژه برنامه سلامت و سبک زندگی با عنوان "نارنجستان" اقدام کرده که در یک پکیج در کنار هم ارائه شده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه هنوز ۳۰ درصد دارندگان سهام عدالت استان که روش غیرمستقیم را در مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند سجامی نشده اند گفت: این افراد برای استفاده از مزایای سهام خود در سجام ثبت نام کنند.
از نیمه ماه مبارک رمضان رقم خواهد خورد؛

اجرای برنامه معنوی "به سوی بهشت" با حضور مداحان یزدی

برنامه "به سوی بهشت" به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و بسیج و کانون مداحان به میزبانی ۱۵ محله قدیمی شهر یزد تهیه شده است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یزد:

رکن برنامه‌ها در همه استان‌ها؛ پاسخ علمی و باورپذیر به شبهات است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه نظام سلطه به دنبال تحریف مبانی انقلاب اسلامی است، گفت: بر این اساس پاسخ علمی و باورپذیر به شبهات رکن برنامه‌ها در همه استان‌ها باشد.
استانداریزد در نشست مشترک با رئیس و اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان یزد جلوگیری از گسترش تخلفات ساختمانی را خط مشی استانداری دانست و بر تدوین برنامه جامع برای جلوگیری از وقوع و گسترش تخلفات ساختمانی تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

رفع موانع تولید، پیش‌درآمد تحقق شعار سال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار رفع موانع تولید را پیش‌درآمد تحقق شعار سال دانست و گفت تحقق این مهم دغدغه مدیریت ارشد استان است.
رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از تولید و پخش برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان از جمله برنامه "ماه مهربانی" از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد با مشارکت ستاد دیه استان خبر داد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه آمریکا آغازگر بدعهدی در برجام بود، گفت: آمریکا امروز هم شرایطی تعیین کرده که مورد پذیرش ایران نیست زیرا ملت ایران، خون شهدا و عزت خود را فدای ارتباط با آمریکا نمی‌کند.
نمایندگان کمیسیون های تخصصی و موضوعی و مدیران سازمان ضمن هماهنگی انجام شده با مسئولان محلی، از مناطق زلزله زده سی سخت از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد بازدید کردند.
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی کارکنان حوزه هنری یزد مزار شهدای رکن آباد؛ دومین روستای نمونه شهیدپرور کشور را غبارروبی، عطرافشانی و رنگ آمیزی کردند.
یکی از مدارس غیر انتفاعی شهر مهریز به علت اجرا نکردن مصوبات ستاد پیشکیری و مقابله با ویروس کرونا در شرایط قرمز کرونایی پلمب شد.