همدان

مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه کمبود مرغ نداریم گفت: شنبه هفته جاری نیز ۱۶۹ تن مرغ در استان کشتار شد که ۴۵ تن آن وارد همدان شده است گفت: امروز نیز تقریبا ۱۸۰ تن کشتار داشتیم که سهم همدان بیش از ۵۰ تن بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه یونجه همدانی قابلیت ثبت جهانی دارد گفت: این محصول با رقم خاص همچنین خواص شگفت‌انگیز دارویی در دستور ثبت جهانی قرار گرفته است.
مدیر جهادکشاورزی ملایر از آغاز برداشت زعفران در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۸۰۰ کیلوگرم زعفران از سطح مزارع این شهرستان برداشت شود.
معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان همدان گفت: در پویش به عشق حسین می بخشم (از ابتدای محرم تا اربعین) ۲ هزار و ۳۸۵ پرونده در این استان منجر به صلح و سازش شد.
معاون شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آب همدان در حد استاندارد است، گفت: آزمایشگاه شرکت آبفا و دانشگاه علوم پزشکی کیفیت و استاندارد را آب تأیید کرده است، بنابراین مردم با خیال راحت از آب شرب استفاده کنند.
مسئول دفتر فراهم آوری و پیوند اعضاء معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: ساخت و راه اندازی مرکز پیوند قلب و مغز استخوان با همکاری خیران در همدان آغاز شد.
معاون اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه به زودی گوشت گوسفندی دولتی به بازار عرضه می‌شود، گفت: از فردا صبح گوشت گوساله دولتی به نرخ ۴۵۵ هزارتومان در بازار همدان به منظور تنظیم قیمت گوشت و ثبات قیمت آن توزیع می‌شود.