همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تلاش برای رساندن آب سالم و پایدار به مردم روستاها، یکی از اهداف ما است که در همین راستا قراردادی با قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) برای آبرسانی به 160 روستا منعقد شده است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: از بامداد امروز بارش برف در اکثر محورهای استان آغاز شده و ۵۶۳ نفر نیروی راهدار در ۴۵ گردنه برفگیر استان مستقر هستند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: با تحقق پروژه ۱۷ ساله تأمین آب شرب شهر همدان از سد تالوار، سال آینده با وجود کاهش بارش‌ها قطعی آب نخواهیم داشت.
همزمان با ولادت با سعادت دخت مکرم پیامبر اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) ، روز مادر و هفته زن مراسم بزرگ جشن میلاد و تجلیل از مقام مادر با حضور خانواده ها در زورخانه شهید محمد مبر نهاوند برگزار شد .
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: تعداد 238 بقعه متبرکه و مکان زیارتی در استان وجود دارد که ازین تعداد ۱۲ بقعه متبرکه میزبان جشن ولادت حضرت زهرا (س) است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: ۱۸۶ قطعه ۵۰ متری در جوار شهرک صنفی شماره ۲ همدان با همکاری شرکت شهرک‌ها و انجمن صنایع‌ دستی استان با قیمت مناسب در اختیار هنرمندان همدانی قرار می‌گیرد.
جانشین انتظامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد؛

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو

سرهنگ قاسم ناصری گفت: سارق لوازم داخل خودرو توسط مأموران انتظامی کلانتری 11 کبودراهنگ دستگیر شد و تعدادی اقلام مسروقه قطعات و لوازم داخل خودرو در مخفیگاه او کشف شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه اخلاق بیمارستانی، امری مدیریتی است گفت: ساختار، منابع انسانی و تکنولوژی باید به منظور کرامت بیمار در بیمارستان دیده شود چرا که حفظ کرامت باعث افزایش دانش و حرفه‌ای‌گری خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: دشمنان می‌خواهند جریانات انقلابی را طور دیگری به ما معرفی کنند و با پراکندن بذر ناامیدی مردم و جوانان را از انقلاب دور کنند که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کودکان غزه درس مقاومت می دهند

محمد مهدی اسماعیلی گفت: حیرت جهانیان وقتی بیشتر می‌شود که می‌بینند مردم غزه صبورانه و با ایمان به خدا در مقابل رژیم کودک کش ایستاده اند.