همدان

همزمان با ولادت با سعادت دخت مکرم پیامبر اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) ، روز مادر و هفته زن مراسم بزرگ جشن میلاد و تجلیل از مقام مادر با حضور خانواده ها در زورخانه شهید محمد مبر نهاوند برگزار شد .
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: تعداد 238 بقعه متبرکه و مکان زیارتی در استان وجود دارد که ازین تعداد ۱۲ بقعه متبرکه میزبان جشن ولادت حضرت زهرا (س) است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: ۱۸۶ قطعه ۵۰ متری در جوار شهرک صنفی شماره ۲ همدان با همکاری شرکت شهرک‌ها و انجمن صنایع‌ دستی استان با قیمت مناسب در اختیار هنرمندان همدانی قرار می‌گیرد.
جانشین انتظامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد؛

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو

سرهنگ قاسم ناصری گفت: سارق لوازم داخل خودرو توسط مأموران انتظامی کلانتری 11 کبودراهنگ دستگیر شد و تعدادی اقلام مسروقه قطعات و لوازم داخل خودرو در مخفیگاه او کشف شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه اخلاق بیمارستانی، امری مدیریتی است گفت: ساختار، منابع انسانی و تکنولوژی باید به منظور کرامت بیمار در بیمارستان دیده شود چرا که حفظ کرامت باعث افزایش دانش و حرفه‌ای‌گری خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: دشمنان می‌خواهند جریانات انقلابی را طور دیگری به ما معرفی کنند و با پراکندن بذر ناامیدی مردم و جوانان را از انقلاب دور کنند که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کودکان غزه درس مقاومت می دهند

محمد مهدی اسماعیلی گفت: حیرت جهانیان وقتی بیشتر می‌شود که می‌بینند مردم غزه صبورانه و با ایمان به خدا در مقابل رژیم کودک کش ایستاده اند.

مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه کمبود مرغ نداریم گفت: شنبه هفته جاری نیز ۱۶۹ تن مرغ در استان کشتار شد که ۴۵ تن آن وارد همدان شده است گفت: امروز نیز تقریبا ۱۸۰ تن کشتار داشتیم که سهم همدان بیش از ۵۰ تن بود.