گلستان

رئیس شورای حل اختلاف گلستان با اشاره بر جوانی که از دو سال پیش به علت ناتوانی در پرداخت مهریه زندانی بود گفت: امروز با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف زندان گرگان و گذشت همسر سابقش از زندان آزاد شد.
معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از قابلیت ثبت دیوار گرگان تا پاییز سال آینده در فهرست میراث جهانی یونسکو در صورت تامین اعتبار برای نقشه برداری و حل برخی مشکلات مجاور آن خبر داد.
در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا

توقف یک عروسی در آق قلا

رئیس شبکه بهداشت و درمان آق قلا گفت: با دستور دادستان آق قلا، از برگزاری عروسی در این شهرستان جلوگیری شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان:

گلستان در مورد میانکاله تصمیم‌گیری می کند

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان عنوان کرد: بر اساس اساسنامه جدید شورای راهبری میانکاله، استان گلستان در تصمیمات مربوط به این پناهگاه حیات‌وحش و ذخیره‌ گاه زیست‌ کره سهیم شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با اقدامات به موقع دستگاه قضایی استان از خروج حدود دو هزار میلیارد تومان پول و ۳۰ کیلوگرم شمش طلا از استان گلستان و کشور جلوگیری شد.
جزئیات قیامی که در گرگان اتفاق افتاد:

قیام پنجم آذر گرگان غریب در تاریخ انقلاب

تظاهرات چند هزار نفری مردم گرگان علیه رژیم پهلوی به علت هتک حرمت زائران امام رضا (ع) در سال ۵۷ به شکل‌گیری قیام خونین پنج آذر و شهادت ۱۴ نفر و مجروح شدن بیش از صد تن انجامید اما این واقعه در لابه‌لای تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب کمرنگ شد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت:

انتقاد نماینده آزادشهر نسبت به سهم کم گلستان از اعتبارات ملی

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف بودجه اعتبارات ملی برای گلستان نسبت به خیلی از استان‌های دیگر کمتر بوده و متأسفانه این موضوع از دید مدیران استان مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته شده و یا پیگیری آنها منجر به نتیجه نشده است.
معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان:

۱۴۱ هزار هکتار مطالعات آبخیزداری در گلستان انجام شد

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: مطالعه و ارزیابی آبخیزداری در ۱۴۱ هزار هکتار از پنج زیر حوضه بزرگ درگیر سیلاب استان به پایان رسید.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

الزام واحد‌های صنفی جهت ثبت در سامانه سلامت

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: واحد‌های صنفی و صنعتی ملزم به ثبت در سامانه سلامت هستند.
گرانی مسکن گلستان بررسی می شود؛

ورود دستگاه قضایی گلستان به موضوع گرانی مسکن

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان با موضوع بررسی علل افزایش قیمت مسکن و با هدف بررسی راهکارهای کنترل قیمت مسکن، امروز در دادگستری کل استان تشکیل شد.
بازبینی تاسیسات سدها از طرح‌های مهم شرکت آب منطقه‌ای گلستان بوده که اجرای آن هر ساله در ابتدای سال آبی جدید حدفاصل مهر تا شهریور ماه با اهداف افزایش عمر مفید تجهیزات و کاهش حوادث، اتفاقات و خرابی‌های ناخواسته در زمان آبگیری سدهای استان انجام می شود.

آیین شکرانه ایجاد ۱۵۰ هزار شغل با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در کل کشور با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد. در این مراسم طرح پرورش ماهی در قفس در شهرستان گمیشان نیز به بهره‌برداری رسید.