گلستان

در جمع جوانان و برگزیدگان استان گلستان:

اقرار جهانگیری به بی توجهی دولت به زنان و اهل سنت

جهانگیری با تأکید بر اینکه اهل سنت همواره در کنار انقلاب بوده اند و دولت مکلف است مسایل آنها را حل کند، گفت: قبول دارم که در حق اهل سنت و زنان کوتاهی هایی شده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به همراه هیاتی اقتصادی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان سفرکرده، ضمن بازدید از طرح‌های در دست‌ساخت و در حال بهره‌برداری در استان، بر ظرفیت‌ها و کارآمدی بانک توسعه تعاون در ایفای مسئولیت‌ها و وظایف مهم در نظام بانکی و اقتصادی کشور تأکید کرد.
معاون آب و خاک وزیر جهادکشاورزی گفت:

ضرورت تسریع در زهکشی اراضی شمال گلستان

معاون آب و خاک وزیر جهادکشاورزی گفت: هم‌پوشانی با وزارت نیرو و لحاظ برنامه زمان‌بندی برای تسریع در اجرای زهکشی اراضی شوره زار شمال گلستان ضروری است.

معاون اداره حفاظت محیط زیست گنبدکاووس گفت: سرشماری پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی در هشت زیستگاه طبیعی از جمله سه تالاب بین المللی "آلماگل، آجی گل و آلاگل" این شهرستان انجام شد و نتیجه کار شمارش حدود ۷۰ هزار قطعه انواع پرنده است.

در چهل و سومین هفته افتتاح جهش تولید صورت گرفت؛

آغاز بهره برداری از طرح های ملی منابع طبیعی و آبخیزداری در کشور

بهره برداری از بیش از ۳ هزار پروژه مهم منابع طبیعی و آبخیزداری، شبکه آبیاری و زهکشی در اراضی غرب و شمال غرب و استان گلستان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست گلستان از اطفای آتش در پارک ملی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۰ نیروی امدادی پایش و پاکسازی منطقه دچار آتش سوزی شده در پارک ملی را بر عهده دارند.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

حمایت یک امدادگر از ۱۰۰یتیم و فرزند محسنین گلستانی

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: امدادگر کمیته امداد استان گلستان با پرداخت هزینه برگزاری مراسم ختم پدر، حمایت از ۱۰۰یتیم و فرزند محسنین گلستانی را به مدت یکسال برعهده گرفت.
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان:

آفت کک کلزا مزارع گلستان را تهدید می کند

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی گلستان با عنوان اینکه کک کلزا یک آفت است، گفت: این آفت این روز‌ها مزارع کلزا را تهدید می‌کند و اگر کشاورزان مراقبت نکنند موجب بروز خسارت در مزارع کلزا می‌شود.