کرمانشاه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب:

شایع‌ترین راه انتقال ویروس کرونا دور همی است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: با توجه به اینکه مدت زمان ارتباط افراد با یکدیگر در سرایت ویروس کرونا عامل مهمی است از این رو شایع‌ترین راه انتقال این ویروس دور همی ‌های خانوادگی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه:

طرح کتاب در خانه/ کتابخانه را به خانه بیاورید

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: طرح «کتاب در خانه» به منظور تحویل منابع مورد نیاز اعضای کتابخانه‌ها درب منازل آن‌ها اجرا می شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان:

۳۷۱ واحد صنایع تبدیلی در کرمانشاه مشغول فعالیت هستند

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۳۷۱ واحد صنایع تبدیلی با اشتغالزایی بیش از ۴ هزار نفر در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: به علت ایجاد پدیده وارونگی هوا و در پی آن افزایش آلاینده‌ها کیفیت هوای شهرستان کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

مسئول دفتر توانمندسازی و خانواده بهزیستی استان کرمانشاه:

تشکیل ۳۲۰ گروه خود یار در طرح تامین مالی خرد بهزیستی استان کرمانشاه

مسئول دفتر توانمندسازی و خانواده بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح تامین مالی خرد، اظهار داشت: این طرح با رویکرد توانمندسازی زنان و دختران روستایی در حوزه معاونت امور اجتماعی  دفتر توانمندسازی خانواده و زنان از سال ۹۱ در استان کرمانشاه  شروع به فعالیت کرد.

فرمانده هنگ مرزی سومار خبر داد:

کشف و توقیف ۱۳ راس دام قاچاق در این شهرستان

فرمانده هنگ مرزی سومار گفت: مرزبانان غیور در مرز سومار با هوشیاری، حین انجام وظیفه و پاسداری از مرزهای کشور در این منطقه، 13راس دام سبک و سنگین را پس از ورود به خاک کشورمان کشف و توقیف کردند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه گفت: در استان ۶۶ نقطه حادثه ساز شناسنامه دار داشته ایم که در سال ۹۸ موفق شدیم ۳۴ نقطه حادثه ساز در استان را رفع نقص کنیم و یک نقطه حادثه ساز نیز در حال حاضر در دست ترمیم است.
معاونت عمرانی استاندار کرمانشاه:

صحبت با تلفن همراه باعث خسارت جبران ناپذیر می شود

معاونت عمرانی استاندار کرمانشاه از پلیس خواست با رانندگان به خصوص آن تعداد که در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده می کنند برخورد جدی داشته باشند، و افزود: صحبت کردن با تلفن همراه در اکثر مواقع باعث تصادفات جبران ناپذیر شده است.



جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در مراسم رزمایش بزرگ طرح زمستانی پلیس با بیان اینکه این طرح با هدف تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه انجام می شود، گفت: امسال مانند سنوات گذشته از ۲۰ آذر لغایت ۲۰ اسفند به مدت سه ماه در کلیه معابر برون و درون شهری اجرای طرح زمستانی برگزار می شود.
اعتراض حق مسلم هر گروه و قشری است، ولی این اعتراضات باید از چندین منشور پیروی کنند و در چارچوب خاصی برگزار شوند، نخست اینکه اعتراضات باید از مجرای قانونی پیگیری شود، دوم اینکه در پس این اعتراضات خواسته هایی نامشروع و غیرقانونی پنهان نباشد و...
فرمانده انتظامی استان در پی زورگیری اخیر از بانوی کرمانشاهی از دستگیری عاملان این زورگیری که انتشار تصویر و فیلم آن در فضای مجازی واکنش های زیادی به همراه داشت، خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

با جدیت پیگیر زورگیری از بانوی کرمانشاهی هستیم

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به انتشار ویدئو زورگیری از یک بانوی کرمانشاهی در فضای مجازی عنوان کرد: مردم اطمینان خاطر پیدا کنند که این موضوع را با حساسیت پیگیری می کنیم و بزودی هم نتیجه این پیگیری ها را به اطلاع مردم خواهد رسید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

ما امر به سکوت هستیم/ جوابگو باشید؟+فیلم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با توجه به حرکت غیراخلاقی و غیرانسانی اجرای چالش حرکات موزون در مکان تکیه حسینی معاون الملک، گفت: ما امر به سکوت هستیم اینجا جمع شده ایم اگر امر به سکوت نبودیم اتفاقات دیگری می افتاد. در خانه امیرالمومنین نامحرم وارد شده است.
مردم انقلابی کرمانشاه عصر امروز در تجمع گسترده نسبت به این حرکت غیراخلاقی و غیرانسانی اجرای چالش حرکات موزون در مکان تکیه حسینی معاون الملک، در همین مکان خواستار رسیدگی دستگاه قضا و برخورد با عاملان این حرکت غیر دینی شدند.