فارس

مدیر عامل آبفا شیراز خبر داد:

طراحی بین مخازن در شهر صدرا

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز گفت: طراحی بین مخازن شهر صدرا اجرایی و عملیاتی شد.
طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس در حال اجراست و برای تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان‌های کشور بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه میشود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز:

ارائه خدمات رایگان به بیماران خاص تأمین اجتماعی در بیمارستان‌های دولتی فارس

مهرداد شریفی از ارائه تمامی خدمات درمانی، تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی دانشگاهی، به صورت رایگان به بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد.
معاون سازمان شهرداری و دهداری های کشور خبر داد:

بومی سازی 2 هزار واگن در کشور

معاون دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور افزود: برای تسریع در استفاده از حمل و نقل ریلی بیش از 2 هزار واگن بومی سازی می شود.
فرمانده مقاومت حوزه کمیل بسیج ناحیه بقیه الله (عج) شیراز خبر داد:

توزیع 500 بسته معبیشی در رزمایش یلدای مهدوی

فرمانده مقاومت حوزه کمیل بسیج ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: به منظور کمک به مناطق محروم و کم برخوردا از سوی ناحیه مقامیت حوزه کمیل بسیج بقیه الله (عج 500 بسته معیشتی درزمایش یلدای مهدوی توزیع شده است.
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس خبر داد:

ارکان اصلی علم رسیدن ایده به دیده است

رئیس‌ سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس گفت: یکی از ارکان علم، رسیدن ایده به دیده است که باید مورد توجه مراکز علمی و پژوهشی قرار گیرد.
مدیر عامل شرکت آبفا شیراز‌ خبر داد:

راه‌اندازی فاز 2 سد درود زن

مدیر عامل شرکت آبفا شیراز گفت: با راه‌اندازی فاز 2 سد درودزن مشکل آب‌ شرب شیراز‌ و شهر صدرا برطرف شد.
مدیر کل راه‌داری و حمل و نقل‌ جاده‌ای استان فارس‌ خبر‌ داد:

اقدام فیزیکی برای امنیت جاده‌ها مناسب نیست

مدیر کل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ فارس‌ گفت: برای تأمین‌ راه‌های مواصلاتی‌ در برابر با‌ سوانح و تصادفات جاده‌ای مناسب نیست.
مسئول اورژانس استان فارس خبر داد:

آخرین خبر از زلزله شیراز/ جزئیات

مسئول اورژانس استان فارس گفت: زمین لرزه‌ای به قدرت 3.9 دهم ریشتر شهر شیراز را لرزاند.
۲ زمین لرزه‌ پی در پی به بزرگی ۳.۱ ریشتر و ۳.۹ ریشتر به ترتیب در ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۱۵ و ۴۷ دقیقه و ۲۹ ثانیه دوشنبه ۲۷ آذرماه جاری شیراز را لرزاند.
رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس خبر داد:

برگزاری هفته پژوهش و رونمایی از بزرگ‌ترین شبکه علمی حل مسئله در استان فارس

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس گفت: به مناسبت هفته پژوهش 250 عنوان برنامه شاخص علمی و پژوهشی در استان فارس برگزار می شود.
مدیر‌ عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان فارس گقت: در مدت 8 ماهه سال جاری 880 لیتر سوخت در استان فارس‌ توزیع شده است.
معاون فرهنگی آستان مقدس‌ شاهچراغ(ع):

تشریح برنامه‌های دهه فاطمیه(س) در استان فارس

معاون فرهنگی تولیت آستان حضرت شاهچراغ(ع) گفت: به مناسبت دهه فاطمیه(س) برنامه‌های متعدد فرهنگی و‌ مذهبی در استان فارس از امروز برگزار‌ می شود.
رئیس سازمان حمل‌ و نقل ریلی شهرداری شیراز با بیان اینکه تونل مدنظر سازمان قطار شهری در عمق‌های حدود ۱۹ تا ۲۰ متر از تراز آسفالت عبور می‌کند، گفت: هیچ قسمتی از این تونل در زیر بافت‌های مسکونی، تجاری و تاریخی منطقه نیست.
انجمن صنفی مرمتگران آثار تاریخی و جمعی از دوستداران میراث فرهنگی استان فارس از تجهیز کارگاه عمرانی در بافت شیراز و احتمال آغاز ساخت مترو در این محدوده تاریخی خبر دادند.
معاون دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد:

باید دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی احداث شود

معاون دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای رسیدن به تمدن نوین انقلاب اسلامی و تسریع در توسعه زیر ساخت های علمی، باید دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی احداث شود تا به اهداف امامین انقلاب دست یابیم.