فارس

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس:

۳۰ درصد از خیرین عرصه سلامت در استان فارس بانوان هستند

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: فعالیت خیرین عرصه سلامت در شرایطی که مشکلات اقتصادی فعالیت‌های مختلف را تحت‌الشعاع قرار داده، اقدام بسیار ارزشمندی است که بدون شک نزد خداوند از اجر و پاداش معنوی بسیاری برخوردار خواهد بود.
موضوع انتقال کارخانجات مولد آلودگی از کلان شهر شیراز به خارج از شهر موضوعی است که در ۱۰ سال گذشته نقل محافل بوده است ، این موضوع با ممارست و پافشاری مسوولان زیست محیطی و مدیران ارشد استان فارس بارها مطرح شده اما همچنان چون استخوان لای زخم مانده و پایانی برای آن قابل تصویر نیست.
آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز برگزار شد. این اتفاق مرهون حمایت ویژه استاندار است که همیشه همراه رویدادهای مختلف نمایشگاهی است و این نمایشگاه یکی از بهترین‌ها در حوزه ملی خواهد بود.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد

احرای ۹۸۶ پروژه عمرانی در شیراز

رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای توسعه عمران شهری، ۹۸۶ پروژه تا سال 1404 در کلانشهر شیراز اجرا می‌شود.
استاندار فارس گفت: میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) فرصتی مناسب برای آزادی زنان جرائم غیر عمد در استان فارس است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس

توزیع 2 هزار چهیزیه در رزمایش احسان نبوی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در راستای کمک به مدد جویان زیر پوشش این نهاد مردمی 2 هزار سری جهیزیه به روج‌های جوان در قالب رزمایش احسان نبوی در استان فارس توزیع می شود.
مدیر کل سازمان بهزیستی استان فارس گفت: در مدت ۹ ماهه سال جاری تاکنون ۱۵۹ مزاحم تلفنی به نام سالمندان به بهزیستی فارس گرفته شده است.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در راستای اغتشاشات اخیر اصلاح طلبان تبدیل به اپوریسیون شده‌اند.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس خبرداد؛

٢٠ هزار ازدواج طی ٨ ماه در فارس ثبت شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس گفت: بیش از ٢٠ هزار ازدواج طی هشت ماهه اول امسال در فارس ثبت شد.
استاندار فارس گفت: همزمان با سراسر کشور 10 نفر از شهدای گمنام و شناسایی شده در میان غم و اندوه عده کثری از مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شیراز مورد استقبال قرار گرفتند.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس

رونمایی از پویش هدیه

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: در راستای ارتقاء فرهنگ بهینه مصرف گاز طبیعی طرح پویش هدیه در استان فارس اجرا شد.
مدیرکل هواشناسی فارس با ارائه گزارشی از وضعیت بارش‌های این استان، از صدور هشدار نارنجی ویژه کشاورزان به دلیل پیش‌بینی افت محسوس دما و احتمال بروز خسارت ناشی از سرمازدگی به محصولات زراعی و باغی، خبر داد.