خوزستان

فرماندار خرمشهر گفت: منطقه آزاد اروند قطعه ای از اقتصاد ملی یک کشور برای پاسخ به یک نیاز مهم یعنی باز کردن دروازه‌های بازار‌های جهانی به روی کشور است.

رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز گفت: پیرزن ۱۱۱ ساله خوزستانی پس از چند روز بستری در بیمارستان، کرونا را شکست داد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.
رئیس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: میوه فروش‌ها اگر نتوانند بارهای درجه یک را از میدان خریداری کنند، به خرید از دلال‌ها روی می‌آورند؛ دلال‌هایی که در میدان تره بار حضور دارند، بارهای لوکس و درجه یک را خریداری می‌کنند و بعد، منتظر خریدار می‌مانند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: محموله مهمات جنگی در مرز خوزستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و ضبط شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اشغال صددرصدی تخت‌های ICU اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا، گفت: ۸۲ بیمار اینتوبه بدحال در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند.
استاندار خوزستان با بیان اینکه در شهرهای قرمز ادارات غیرضروری با ۱۰ درصد دایر باشند، گفت: در صورت تشخیص مدیر سازمان ۱۰ درصد باقیمانده کارکنان آن سازمان به جز حراست می‌توانند دورکاری کنند.
سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون در گفت و گو با پرسون خبر داد:

پیگیری مجدانه برای اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری استان‌های خوزستان و ایلام

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس از پیگیری‌های مجدانه این کمیسیون برای اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری استان‌های خوزستان و ایلام که نقش بسزایی در حوزه کشاورزی دارد، خبر داد.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به گرمای بالای ۴۰ درجه شهرهای جنوبی کشور عنوان کرد: در فصل گرم سال قطع مکرر برق و عدم پایداری آب در بسیاری از مناطق حوزه انتخابیه مردم را به شدت آزار داد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی در این شهرستان، از اتمام مرمت خانه صنیعی توسط این اداره و تبدیل آن به اقامتگاه سنتی توسط بخش خصوصی در ابتدای سال ۱۴۰۰ خبر داد.