خراسان شمالی

امام جمعه بجنورد گفت: باید به‌ مرور کسانی که فرار مالیاتی دارند، شناسایی و مشمول پرداخت شوند تا مردم در اجرای این سیاست احساس عدالت کنند.
در واکنش به اظهارات استاندار خراسان شمالی:

حالا به او رو نمی دهید؟

«به این زن ها رو بدی کل کشور را تصرف می کنن!…» سخنان چند روز پیش استاندار خراسان شمالی در حاشیه یک مراسم بود که قبل از سخنرانی رسمی شان در جمع ۷۰ درصدی بانوان از چشم و گوش خبرنگاران پنهان نماند. این گفتمان زن ستیز در فضای مجازی و رسانه ها منتشر و موجب واکنش افکار عمومی به ویژه بانوان شد.
وحیدی با انتقاد از تاخیر در تعیین استاندار خراسان شمالی گفت: برخی پدرخوانده های پایتخت نشین گزینه هایی را برای استانداری معرفی می کنند که در حد فرمانداری هم نیستند و آیت الله رییسی باید اجازه ورود به این افراد را ندهد.
مدیر جهاد کشاورزی شیروان از تأمین ۹۵۷ هزار لیتر نفت گاز برای سوخت ماشین‌آلات بخش کشاورزی این شهرستان در فصل پاییز خبر داد و گفت: این میزان سهمیه در نظر گرفته شده برای هزار و ۸۰ دستگاه تراکتور است که در هر فصل برای هر دستگاه تراکتور چهار سیلندر، ۸۰۰ لیتر و ۶ سیلندر ۹۰۰ لیتر سوخت تخصیص داده می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد:

اختصاص ۹ میلیارد ریال به مجتمع فرهنگی بجنورد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اختصاص ۹ میلیارد ریال برای ادامه ساخت بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی و هنری استان واقع در «دوبرار» بجنورد خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بیش از ۷۵ دستگاه بخاری برقی را بین خانواده‌های زلزله زده شهرستانهای گرمه، جاجرم و مانه سملقان توزیع کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی:

527 کیسه کود شیمیایی قاچاق در سطح استان کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی از کشف ۲۶ تن و ۳۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در سطح استان خبر داد و گفت: در روند رسیدگی به این پرونده ۴ متهم دستگیر که در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.
نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

مغفول ماندن زنجیره تولید انگور خراسان شمالی

نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از مغفول ماندن زنجیره تولید انگور خراسان شمالی خبر داد و گفت: باید با اولویت بندی زنجیره تولید انگور در منطقه تکمیل شود تا در ادامه شاهد تولید ثروت در منطقه باشیم.
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی:

ترکیب جمعیتی این استان در حال نزدیک شدن به دوره سالخوردگی است

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی با بیان اینکه ترکیب جمعیتی خراسان شمالی در حال گذر از دوره جوانی است گفت: ترکیب جمعیتی این استان در حال نزدیک شدن به دوره سالخوردگی است.
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان‌شمالی در مجلس:

۳۰۰ روستا در خراسان‌شمالی در مرز تنش آبی قرار دارند

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان‌شمالی در مجلس با بیان اینکه ۳۰۰ روستا در مرز تنش آبی قرار دارند گفت: متأسفانه اکنون بیش از ۸۵ درصد روستاهای خراسان‌شمالی به‌وسیله تانکر آب‌رسانی می‌شود.
مدیر گروه سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

آموزش علوم کامپیوتر به سالمندان

مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آموزش علوم کامپیوتر به سالمندان خبر داد و گفت: یادگیری علوم کامپیوتر از اهمیت زیادی برخوردار است و افراد سالمند نیز باید جهت رفع نیازهای روزانه، سرگرمی و اوقات فراغت و گسترش پیوندهای خانوادگی علوم کامپیوتر را یاد بگیرند.
فرمانده سپاه خراسان شمالی از اهدای بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان کمک مومنانه در حوزه های بسته معیشتی، لوازم التحریر و آزادی زندانیان توسط سپاه با همکاری سایر نهادهای حمایتی خبر داد.