تهران

مدیرکل سلامت شهرداری تهران اظهار کرد: حرکت نهاد علم در جامعه یعنی دانشگاه به سمت ترویج ازدواج و فرزندآوری در جامعه در قالب اجرای رویدادی مانند دردانه در دانشگاه، حرکت ارزنده ای است که می تواند زمینه ساز جوانی جمعیت در کشور شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و گفت: مردم پایان این هفته از تردد در مسیرهای کوهستانی و صعود به ارتفاعات احتیاط کنند.
رئیس اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی تهران درباره نرخ مصوب خدمات خشکشویی اعلام کرد: ۷ قلم کالای ما (کت، شلوار، کت‌وشلوار، مانتوی ساده، بلوز معمولی، پیراهن مردانه و دامن ساده) شامل قیمت‌گذاری است که آن هم درجه‌بندی دارد.

با حمایت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تهران و مشارکت جامعه صنفی پایتخت، نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در شش نقطه تهران برگزار می‌شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح استقبال از نوروز (طرح بهاران) خبر داد و گفت: اکنون با اقدامات این معاونت در تمامی مناطق ۲۲گانه؛ شهر تهران در حال خانه تکانی است.
سخنگوی شهرداری تهران خبر داد؛

ورود اتوبوس و ون برقی چینی به پایتخت از فردا

سخنگوی شهرداری تهران گفت: قراردادهای تکمیلی در حوزه حمل و نقل با طرف چینی انجام شده است و فردا نمونه‌هایی از اتوبوس، تاکسی و ون برقی وارد پایتخت خواهند شد.
مدیر روابط عمومی مترو تهران و حومه بیان کرد: خط پنج مترو تهران از گلشهر به سمت صادقیه، به علت بروز حادثه آتش‌سوزی چند دقیقه مسافرگیری نداشت.
سید جمال هادیان طبائی زواره کاندیدا حوزه انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس معتقد است، بسیاری از نمایندکان مجلس پیاده اند.
داماد طمع کار برای تصاحب اموال هزار میلیاردی پدرزن، دو نفر آدمکش را برای قتل مادر زن و خواهر زنش اجیر کرد.
سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتخابات روز جمعه گفت: از روز پنج شنبه شب و روز جمعه تا پایان رای گیری، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود.
دیدگاه های زیبای این کاندیدا که برخواسته از حوزه فرهنگ و ادب کشور است و همگی او را به عنوان یک فعال فرهنگی و رسانه ای خوشفکر می شناسند، باعث طرح این سوال شده است: چرا مجلس؟ چرا کاندیداتوری در تهران؟