گلایه سرمربی از رها شدن تیم گل ریحان البرز

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز با اشاره به مشکلات پیش پای تیم گفت که گل ریحان تنها و بی پناه مانده و به حال خود رها شده است.
تصویر گلایه سرمربی از رها شدن تیم گل ریحان البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، محمود شافعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز گل ریحان تنها مانده و هیچ مسوول و ارگانی نیز به کمک این تیم نمیآید.

وی اضافه کرد: گل ریحان متعلق به البرز و البرزیها است اما هیچ مسوولی بالای سر این تیم در استان نیست تا شاید بتوان کمی از مشکلات آن کاست.

شافعی ادامه داد: عاجزانه از استاندار، شورای شهر، شهرداری و دیگر مسوولان استان میخواهیم که جلسهای فوق العاده برای بررسی مشکلات تیم بگذارند تا شاید امیدی ایجاد شود و بتوانیم در این چند هفته باقیمانده به پایان رقابت ها سهمیه البرز در رقابت های لیگ دسته یک را حفظ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این کمترین خواسته برای نجات تنها تیم البرزی در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور است، بایستی شرایطی را بوجود آوریم که گل ریحانیها بتوانند آبرومندانه در رقابتها حضور یابند.

سرمربی گل ریحان البرز ضمن تقدیر از مدیر کل ورزش وجوانان البرز عنوان کرد: تیم به حال خود رها شده و هیچ دادرسی ندارد باید همه برای نجات تیم پای کار بیایند.

گل ریحان تنها نماینده فوتبال البرز در رقابت های لیگ دسته یک کشور است.

این تیم هم اکنون در قعر جدول لیگ و در یک قدمی سقوط به لیگ دسته ٢ کشور قرار دارد.

منبع:ایرنا

302296