رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

با افراد دانه درشت برخورد قاطعانه خواهیم کرد

با افراد دانه درشت برخورد قاطعانه خواهیم کرد و با همه ارگان های مربوطه هماهنگی های لازم صورت گرفته است

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر عتباتی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و طبیعی گفت: حساسیت‌ها و دلسوزی‌ها برای صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی بسیار ارزشمند است و دستگاه قضا آماده ارائه مشاوره های حقوقی به دستگاه ها است تا آموزش های لازم را برای مدیران و نمایندگان حقوقی ارائه دهد.

وی ادامه داد: نهادها و دستگاه‌های ناظر باید با بازدیدهای میدانی مستمر و مداوم موارد تخلف و غیر قانونی را سریعا به مراجع قضایی و انتظامی گزارش کنند و منتظر ارتکاب جرم نباشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: مدیران یا کارکنان دولتی که ترک فعل کنند بنا بر بخشنامه با آن ها برخورد جدی صورت خواهد گرفت و دستگاه قضایی با افراد دانه درشت هم طبق قوانین برخورد می کند و در هماهنگی کامل با نهادهای مربوطه انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی است.


بیشتر بخوانید؛

شهری که توریستی است از پتانسیل بالای زیست پذیری برخوردار است


ناصر عتباتی بیان کرد : تعاونی‌های مسکن ادارات که به صورت اقدامات غیر قانونی و با وعده های دروغین و فریب با کشاورزان به توافق رسیده اند طبق قانون برخورد جدی و قاطع با آن ها خواهیم کرد.

وی گفت: تثبیت مالکیت باعث کاهش پرونده های ورودی به قوه قضا می شود و اجرای قانون حدنگار، صدور اسناد تک برگی، ارائه آموزش و فرهنگ‌سازی باعث افزایش اعتماد و اطمینان سرمایه گذار و شرکت ها می گردد.

228447