آذربایجان شرقی

منجم تجهیز و توسعه فعالیت های جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی را رو به رشد و قابل توجه خواند و ادامه داد: در این راستا امروز تعداد ۴۰ دستگاه خودروی جدید با تمام امکانات مورد نیاز به ناوگان عملیاتی هلال احمر استان اصافه می شود که در مواقع بحرانی و وقوع حوادث مختلف می تواند امنیت و آسایش را برای هموطنان به ارمغان آورد.
رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی درگفتگو با خبرنگاران به مشکلات خبرنگاران از جمله ورود و خروج سخت خبرنگاران به ورزشگاه‌ یادگار امام (ره) تبریز، نواقص جایگاه خبرنگاران، رفتار نامناسب برخی عوامل امنیتی با اصحاب رسانه در رشته فوتبال و ‌.‌.. پرداخت.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح کرد:

یکپارچه سازی مدیریت مساجد واجب است

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل با تأکید بر لزوم یکپارچه سازی مدیریت مساجد کشور مطرح کرد: با فعال سازی نهادهای غیر دولتی، مشارکت مردمی، خصوصی و خیرین امور مساجد کشور باید ساماندهی شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت:

محموله قاچاق ماهی در جلفا توقیف شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی با هوشیاری یگان حفاظت محیط زیست استان از توقیف محموله قاچاق ماهیان موجود در آب‌های سد ارس به مقصد شمال کشور در شهرستان جلفا خبر داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، گفت: آتش‌سوزی عمدی در منطقه حفاظتی قره‌داغ بیش از ۱۵ هکتار از مراتع و درخت‌های این منطقه را با خاکستر یکسان کرد.
رسانه‌های محلی تبریز نوشتند که دختر ۱۲ ساله‌ای به نام «دریا دلکش» پس از درمان دندانپزشکی تحت بیهوشی فوت کرده است. جهت دسترسی به جزئیات بیشتر این حادثه را پیگیری و با پدر دریا مصاحبه‌ای انجام شده است. پدر دریا می‌گوید که پزشک بیهوشی پس از اتمام کار به سرعت کلینیک را ترک کرده و دندانپزشک نیز پس از اقدامات لازم، آن‌ها را با منشی تنها گذاشته و آن لحظه هیچ پزشک متخصص دیگری در آنجا حضور نداشته است.
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در آذربایجان شرقی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را برای اقتدار نظام بسیار مهم دانست و گفت: انتخاب رئیس‌جمهور آینده با رای بالا اهمیت بسیاری دارد.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب کشور گفت: غفلت و عدم حضور مردم در صحنه‌های مهم جمهوری اسلامی، به خصوص انتخابات می‌تواند کشور را با آسیب‌ها و مشکلات عدیده‌ای مواجه کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه تا آخر با مردم صادق خواهم بود، گفت: با کمک ملت ایران، دریاچه ارومیه را نجات می‌دهیم.

معاون میراث‌فرهنگی ‌آذربایجان‌شرقی از عقد قرارداد و و احصا سرخط‌های سامان‌دهی و مرمتی پروژه سامان‌دهی و مرمت مسجد علیشاه تبریز (ارگ علیشاه) خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از قتل اعضای خانواده ای در تبریز به دلیل افسردگی و اختلالات روحی و روانی پدر خبر داد. سرهنگ جهان آرا در تشریح این خبر گفت: دقایقی پیش پدر ۴۵ ساله یک خانواده بدلیل افسردگی شدید و اختلالات روحی وروانی با استفاده از اسلحه کمری همسر ۳۵ ساله و ۲ فرزند(دختر ۱۳ و پسر ۹ ساله) خود را در یکی از محلات تبریز به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.
پیکر شهید سیدمحمدعلی آل هاشم سومین امام جمعه‌ی شهید تبریز روز پنجشنبه، ۳خرداد ماه در تبریز تشییع و سپس در گلزار شهدای وادی رحمت در قطعه‌ی صدیقین به خاک سپرده شد.
سازمان آگهی های پرسون