ایرانسل به پویش رسانه ای «نه به تصادف» پیوست

ایرانسل، در آستانه تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، با رویکرد مسئولیت اجتماعی و کمک به فرهنگ‌سازی و ارتقای سواد سلامت جامعه، به پویش ملی «نه به تصادف» پیوست.

تصویر ایرانسل به پویش رسانه ای «نه به تصادف» پیوست

به گزارش سایت خبری پُرسون، ایرانسل، در آستانه تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، با رویکرد مسئولیت اجتماعی و کمک به فرهنگ‌سازی و ارتقای سواد سلامت جامعه، به پویش ملی «نه به تصادف» پیوست.

پویش ملی «نه به تصادف» با هدف کاهش مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی شده و با حمایت و تأکید رئیس جمهوری و دیگر نهادهای دولتی، سازمان‌های غیردولتی و اجرایی، تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ ادامه دارد و به عنوان یک ابتکار عمل اجتماعی، از تمامی افراد جامعه دعوت می‌کند تا با رعایت مقررات و ترویج رفتارهای مسئولانه هنگام رانندگی، نقش مؤثری در کاهش حوادث جاده‌ای ایفا کنند.

ایرانسل، با رویکرد مسئولیت اجتماعی، تلاش دارد تا در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی حداکثری این پویش ملی، گام‌های مؤثری بردارد.

ایرانسل با انجام اقداماتی مانند ارسال پیامک اطلاع‌رسانی کمپین، انتشار محتواها و اخبار مرتبط با این پویش، اطلاع‌رسانی به صورت زیرنویس برنامه‌های پرمخاطب پلتفرم لنز و انتشار بنر در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، همراه پویش ملی #نه_به_تصادف! خواهد بود.

منبع: برترین ها

909580

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون