متقاضیان خودروهای وارداتی بخوانند

متقاضیان خودروهای وارداتی می‌توانند از امروز، چهارشنبه ۲ آبان تا دوشنبه ۷ آبان ماه، ثبت‌نام خود را انجام دهند و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.
تصویر متقاضیان خودروهای وارداتی بخوانند

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، تمامی افراد واجد شرایط بر اساس ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت)، می‌توانند ثبت‌نام خود را تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۰۷ آبان ماه انجام دهند.

شرایط ثبت‌نام

متقاضیان باید از تاریخ سه‌شنبه ۲۴ مهرماه تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۵ آبان، یکی از حساب‌های خود را فقط در شعب بانک‌های واجد شرایط به نام خودرو وارداتی وکالتی باز کرده و مبلغ پنج میلیارد ریال را مسدود کنند.

قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی

قیمت قطعی: قیمت مندرج در جدول شماره ۱، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص (مانند بیمه، مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های شماره‌گذاری) به قیمت‌های فوق اضافه خواهد شد.

قیمت علی‌الحساب: قیمت‌های مندرج در جدول شماره ۲، قیمت علی‌الحساب است و قیمت نهایی مطابق مصوبات شورای رقابت و بر اساس مستندات و مدارک لازم محاسبه خواهد شد.

نکات مهم

قراردادهای فروش: قراردادها باید بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو منعقد شود.

ثبت‌نام‌کنندگان قبلی: افرادی که در مراحل قبلی ثبت‌نام کرده و گزینه‌های «ارسال به خودروساز» یا «رزرو» را مشاهده کرده‌اند، در این مرحله امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت.

دسترسی به اطلاعات: اطلاعات تمامی متقاضیان بر اساس ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

790854

سازمان آگهی های پرسون