پیگیری موضوعات راهبردی سازمان تأمین اجتماعی

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با حضور در جلساتی درباره موضوعاتی مانند وضعیت بودجه سازمان در لایحه بودجه، بررسی راهکارهای ایجاد توازن و رفع ناترازی در صندوق تامین اجتماعی به پیگیری موضوعات راهبردی سازمان تأمین اجتماعی پرداخت.
تصویر پیگیری موضوعات راهبردی سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر مصطفی سالاری در اولین هفته پس از استقرار در جایگاه سرپرستی سازمان تامین اجتماعی اقداماتی را برای سرعت بخشیدن‌ به برنامه و اهداف پیش‌بینی شده و عملیاتی سازی آن‌ها انجام داد. با توجه به محدوده زمانی پیش‌بینی شده برای دستگاه‌های کشوری به منظور ارائه پیشنهادات مرتبط با لایحه بودجه، جلساتی با مدیران و کارشناسان سازمان جهت بررسی موارد مربوط به سازمان تامین اجتماعی در پیش نویس لایحه برنامه و بودجه ۱۴۰۴ کل کشور و پیگیری موضوعات مربوطه برگزار شد.

همچنین مجموعه جلساتی با حضور مسئولان حوزه‌های مختلف سازمان، جهت تهیه و تدوین پیش‌نویس آیین‌نامه‌های مرتبط با برنامه هفتم توسعه برگزار شد و سازوکارهای طرح سیاست‌ها و اهداف کلان سازمان در این برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری جلسه منابع و مصارف سازمان با هدف بررسی راهکارهای ایجاد توازن و رفع ناترازی در صندوق تامین اجتماعی، نشست بررسی مشکلات، ارتقا و توسعه خدمات غیرحضوری سازمان در جهت توسعه و تکمیل طرح تحول دیجیتال، نشست بررسی مشکلات، تکمیل و ارتقای کیفیت طرح نسخه الکترونیک، نشست بررسی اصلاح ساختار درمان و نظام ارجاع و پزشک خانواده با هدف تحقق کامل طرح درمان رایگان از جمله جلساتی بود که در راستای اهداف و برنامه‌های اعلام شده توسط مدیرعامل سازمان در آئین معارفه، برگزار شد و مورد پیگیری قرار گرفت.

همچنین با توجه به تأکید سرپرست سازمان جهت جلب حمایت و پشتیبانی دولت و مجلس شورای اسلامی در مدیریت چالش‌های سازمان، جلسات متعددی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌ویژه اعضای کمیسیون اجتماعی جهت تبادل نظر و طرح موضوعات و مطالبات سازمان تامین اجتماعی از قوه مقننه برگزار شد.

شرکت در جلسه کمیسیون تخصصی شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوا و ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و شرایط سازمان و مطالبات این سازمان از شورای مذکور و پیگیری تأمین منابع مورد نیاز جهت اجرای طرح متناسب‌سازی، حضور در جلسه ویژه طرح پزشک خانواده با حضور رییس جمهوری همچنین حضور در جلسه پیش‌مجمع شستا از دیگر برنامه‌های مدیرعامل سازمان در هفته جاری بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی جلسه با هیئت مدیره سازمان و بررسی آخرین موضوعات جاری سازمان در جلسات جداگانه با معاونین و مدیران حوزه‌های مختلف سازمان و دریافت گزارشی از آخرین وضعیت و مسائل مربوط به هر حوزه، نشست با نمایندگانی از شرکای اجتماعی سازمان اعم از حوزه‌های کارفرمایی، کارگری و بازنشستگان جهت تبادل نظر درباره مطالبات و موضوعات آن‌ها از جمله دیگر اقدامات دکتر سالاری در اولین هفته مدیریت سازمان تامین اجتماعی است.

منبع: ایسنا

789550

سازمان آگهی های پرسون