جمع آوری ۸۶۱۵ دستگاه استخراج رمزارز در سال جاری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از جمع آوری ۸۶۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
تصویر جمع آوری ۸۶۱۵ دستگاه استخراج رمزارز در سال جاری

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه در بهار و تابستان امسال با توجه به افزایش بی سابقه دما در کشورهای مختلف و از جمله کشور ایران موضوع برق و مدیریت شبکه توزیع و جلوگیری از قطعی برق بصورت ویژه در دستور کار مسئولان امر قرار گرفت، عنوان داشت: در این رابطه با توجه به اینکه برخی افراد سو جو با سوء استفاده از برق شهری برای فعال کردن ماینرها و ... موجبات اخلال در شبکه توزیع برق کشور را ایجاد می کنند لذا در این رابطه با همکاری شرکت توانیر طرح های مختفی اجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی به منظور حمایت از اقتصاد کشور با همه مظاهر و مصداق های فساد ها و جرایم اقتصادی برخورد می کند، بیان داشت: در این رابطه با تشکیل تیم های مشترک پلیس امنیت اقتصادی و شرکت توانیر اقدامات لازم درخصوص جمع آوری ماینرها و عاملان تهیه و استخراج از آنها انجام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه برابر برآورد صورت گرفته حدود ۲۰۰۰ مگا بایت مصرف رمز ارزهای غیرمجاز و غیر قانونی در کشور است که این رقم برابر مصرف برق نیروگاه اتمی بوشهر می باشد،گفت: در ۶ ماهه امسال تعداد ۸۶۱۵ دستگاه استخراج رمزارز شناسایی و جمع آوری شده است.

سردار رحیمی افزود: هموطنان می توانند به منظور حمایت اقتصاد و تولید داخلی اخبار و اطلاعات خود را در خصوص مفاسد و جرایم اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

منبع: ایسنا

788966

سازمان آگهی های پرسون