تاکید مرضیه برومند بر نگاه عادلانه‌ در تقسیم منابع فرهنگ و هنر

داور بخش بین‌الملل هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: مسولان نگاه عادلانه تری به تقسیم منابع حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند که اگر در این زمینه کار شود، جلوی خیلی از خسارت ها گرفته می شود.

تصویر تاکید مرضیه برومند بر نگاه عادلانه‌ در تقسیم منابع فرهنگ و هنر

به گزارش سایت خبری پرسون، مرضیه برومند شامگاه شنبه در اولین روز از برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنرمندان شهرستانی در حوزه تئاتر به ویژه جشنواره عروسکی رشد خیلی خوبی یافته اند و این مهم بسیار ارزشمند است.

وی ابراز امیدواری کرد سهم مردم از فرهنگ و هنر و دسترسی آنان به این عرصه بیشتر شود و افزود: همه جای ایران مردم مشتاق این هستند که دور هم جمع شوند و با هم بخندند و داد بزنند ولی متاسفانه از این نوع جمع شدن‌ها کم داریم.

داور بخش مسابقه بین‌الملل هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان یادآور شد: تئاتر در کشور خیلی پیشرفت کرده و هنرمندان شهرستانی نیز در این حوزه رشد خیلی عجیبی کرده‌اند.

برومند اولین اجرای امروز بخش مسابقه بین الملل را در جشنواره مریوان خیلی گرم توصیف کرد و گفت: هنرمند آلمانی ارتباطش با بچه ها خوب بود و با این شرایط از آلمان در جشنواره حضور پیدا کرده، ارزشمند است و باید به بیگانگان و هنرمندان خارجی اطمینان کنیم و دیدگاهمان را تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه همدلی و دور هم جمع شدن مردم به بچه ها و خانواده نشاط می بخشد، ادامه داد: اگر خوب زندگی کنیم و از جنگ دور باشیم، بزدگترین درس را به دشمن داده‌ایم.

داور بخش مسابقه بین‌الملل هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به تفاوت سینما و تئاتر هم اشاره ای داشت و اضافه کرد: سینما از لحاظ تماشاگر گسترده تر است اما تئاتر ارتباط نزدیکتری با مردم دارد ولی هر کدام در جهت تاثیرگذاشتن و حرف های انسانی زدن گام می دارند.

۱۷۰ هنرمند در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان شرکت دارند؛ این جشنواره از امروز آغاز شده و تا ۲۵ مهر ادامه دارد.

منبع: ایرنا

788692

سازمان آگهی های پرسون