سند احیای زاینده‌رود تصویب شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: سند احیای زاینده‌رود پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان در کارگروه‌های ملی از جمله در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی نیز مصوب می‌شود و بعنوان یک سند بالادستی و لازم‌الاجرا مد نظر قرار خواهد گرفت.
تصویر سند احیای زاینده‌رود تصویب شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در دویست و چهل و نهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعهٔ استان، اظهار کرد: سند احیای حوضه زاینده‌رود با مشارکت همه ذی نفعان و ذی‌ مدخلان، دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی، اتحادیه‌ها، اصناف، بخش کشاورزی، حوزه صنعت، محیط زیست و همه نهادها و سازمان‌های مرتبط پس از دو سال کار مستمر در کارگروه‌های مختلف تدوین و در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شد.

وی ادامه داد: در این سند به تمامی اسناد گذشته و اسناد بالادستی توجه و تلاش شده تا ارزیابی دقیق و کارشناسی از این اسناد مدنظر قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: این سند پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان در کارگروه‌های ملی از جمله در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی نیز مصوب می‌شود و بعنوان یک سند بالادستی و لازم‌الاجرا مد نظر قرار خواهد گرفت.

دکتر زینلیان با اشاره به اینکه سند احیای زاینده‌رود یک نقشه راه مناسب برای احیای دائمی زاینده‌رود خواهد بود، عنوان کرد: با تصویب این سند تمامی دستگاه‌های نظارتی بر اجرای صحیح مفاد آن ورود خواهند کرد، همچنین همه دستگاه‌ها مکلف و موظف هستند تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی ادامه داد: از طرفی امکان استفاده از منابع مالی دولتی نیز فراهم خواهد شد و تصویب این سند به لحاظ نظارتی و تأمین منابع مالی می‌تواند پشتوانه‌ای برای دستگاه‌ها باشد تا در راستای احیای رودخانه زاینده‌رود وظایف و مأموریت‌های خود را انجام دهند.

منبع: استانداری

788686

سازمان آگهی های پرسون