دولت در مسیر تحقق وعده ها

روند امیدوار کننده ای را در کشور شاهد هستیم و طبیعتاً دولت برای اینکه بخواهد بعضی از کارهایش را پیش ببرد نیاز به زمان دارد. چرا که رئیس جمهور هم در همه امور به کار کارشناسی اعتقاد دارد تا بر همین اساس کارها حل و فصل شده و پیش برود.
تصویر دولت در مسیر تحقق وعده ها

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت در یادداشتی نوشت: عملکرد دولت در شروع کار پس از دو ماه خوب و قابل قبول بوده است. مخصوصاً در اینکه رئیس جمهور می خواهد اختلافی نباشد و همه با هم کار کنند این اقدام باعث می شود که افراد و جریان ها نیز بهانه ای برای عدم همکاری با دولت نداشته باشند. چرا که دعواها و کشمکش های سیاسی و جناحی توان کشور را تحلیل می برد و باید هر چه بیشتر از این مسائل بپرهیزیم و به حل مشکلات کشور بپردازیم. دولت تاکنون هم به وعده هایی که داده وفادار بوده و تالش می کند که واقعا در جهت تحقق وعده ها و شعارها قدم بردارد. از طرفی تنش ها نیز در منطقه تشدید شده و حتی شروع به کار رسمی آقای پزشکیان نیز با ترور اسماعیل هنیه همراه شد و پس از آن نیز مدام شاهد اتفاقات مختلفی بودیم که بالاخره اینها کار را تا حدی مختل می کند. با این همه دولت سعی می کند که کارهای خود را انجام دهد و به وعده هایش عمل کند. به نظر می رسد دولت تا اینجای کار شروع خوب و موفقی داشته؛ اما خب طبیعتاً چالش ها وجود دارد و دولت صادقانه و با تمام توان با مردم و در مسائل داخلی و منطقه، پیگیر مشکلات است.

روند امیدوار کننده ای را در کشور شاهد هستیم و طبیعتاً دولت برای اینکه بخواهد بعضی از کارهایش را پیش ببرد نیاز به زمان دارد. چرا که رئیس جمهور هم در همه امور به کار کارشناسی اعتقاد دارد تا بر همین اساس کارها حل و فصل شده و پیش برود. رئیس جمهور هم پیوسته در این مورد با مردم صحبت کردند. اینکه مشکلات و دغدغه ها را مرتب با مردم در میان می گذارند نقاط مثبتی است و جامعه و مردم نیز احساس همراهی و همدلی با دولت می کنند. تصور می شود مناسب ترین زمان برای ارزیابی عملکرد دولت می تواند اواخر امسال و با گذشت چند ماه از پاییز باشد. مخصوصا اینکه بودجه سال ۴۰۴ ۱ را خود دولت می بندد و عملا دیگر در آنجا رویکرد اصلی دولت در اداره کشور مشخص می شود.

در هر صورت دولت دارد صادقانه تلاش خود را انجام می دهد. البته مشکلات هم هستند، مخصوصا اینکه تنش ها در سطح منطقه ای و بین المللی تا حل نشود ایران در مسائل داخلی هم تحت فشار است که دولت تلاش می کند آنها را مرتفع کند. لذا در حال حاضر عمده تریــن چالــش در دولت چالش اقتصادی در داخل و همچنین تنش های منطقه ای و بین المللی است. می بینم که به هر صورت دولت تلاش دارد اینها را در جهت تامین منافع ملی برطرف کند.

منبع: آرمان ملی

787932

سازمان آگهی های پرسون