فاطمه مهاجرانی:

باید در برابر هرگونه تفرقه بایستیم

سخنگوی دولت در پاسخ به هجمه‌های اخیر مطرح شده علیه دولت و با تاکید دوباره بر اصل وفاق، گفت: باید در برابر هرگونه تفرقه بایستیم و از خط وحدت خارج نشویم.

تصویر باید در برابر هرگونه تفرقه بایستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، «فاطمه مهاجرانی» امروز سه‌شنبه ۱۰ تیرماه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا و در پاسخ به سوالی درباره هجمه‌های مطرح شده اخیر علیه دولت، گفت: در شرایطی که شاهد سکوتی سهمگین جهانیان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی هستیم و در حالی که امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اجماع ملی نیازمندیم، متاسفانه برخی در رسانه‌ها و فضای مجازی با اظهار نظرهای غیرکارشناسی جامعه را به پراکندگی و عدم انسجام سوق می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون باید با اتکا به وفاق، انسجام درونی کشور را حفظ کرد، تصریح کرد: دولت همواره بر شعار وفاق تاکید کرده و باور دارد که وفاق بزرگ‌ترین عامل پیروزی ماست.

سخنگوی دولت افزود: نباید فراموش کرد که بزرگترین دشمن ما جدایی درون ملت است و اگر جای وحدت و وفاق ملی را انشقاق بگیرد کوچکترین تهدیدات بیشترین خطر را برای ما ایجاد می‌کند.

مهاجرانی گفت: برهمه ما واجب است که در حفظ سرمایه اجتماعی بکوشیم و در برابر هرگونه تفرقه بایستیم و از خط وحدت خارج نشویم.

منبع: ایرنا

786949

سازمان آگهی های پرسون