داشتن فرزندان صالح با خواندن این دعا

یکی از مهم ترین چیزهایی که هر فردی در زندگی می تواند داشته باشد، داشتن فرزند صالح است.
تصویر داشتن فرزندان صالح با خواندن این دعا

به گزارش سایت خبری پرسون، هنگامی که ازدواج می کنید و تصمیم می گیرید که بچه دار شوید بهترین دعا برای شما دعای طلب فرزندان صالح و سالم است. در ادامه دعاهایی را برای داشتن فرزندی صالح آورده ایم.

پرسش : برای آن که فرزند انسان صالح، سلامت و عاقبت بخیر شود، در قنوت نماز چه دعایی باید خواند؟

پاسخ :

دعاهایی زیادی در مورد هدایت و عاقبت بخیری فرزندان وجود دارد، اما می توان از ادعیه قرآنی در این مورد استفاده کرد که در این‌جا به چند نمونه اشاره می‌شود :

1. «رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماما»؛ (سوره فرقان، آیه 74) پروردگارا! همسران و فرزندانمان مایه روشنى چشم ما قرار ده، و ما را براى پرهیزگاران پیشوا گردان.

2. «رَبِّ هَبْ لی‏ مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمیعُ الدُّعاء»؛ (سوره آل عمران، آیه 38) خداوندا از طرف خود، فرزند پاکیزه‌‏اى به من عطا فرما که تو درخواست را می شنوى.

3. «رَبَّنا وَ اجْعَلْنا مُسْلِمَیْنِ لَکَ وَ مِنْ ذُرِّیَّتِنا أُمَّةً مُسْلِمَةً لَکَ وَ أَرِنا مَناسِکَنا وَ تُبْ عَلَیْنا إِنَّکَ أَنْتَ التَّوَّابُ الرَّحیم»؛ (سوره بقره آیه 128)‏ پروردگارا، ما را تسلیم (فرمان) خود قرار ده، و از فرزندان ما نیز امتى تسلیم خود (پدید آر) و اعمال عبادى ما را (از حج و قربانى ها و جاهاى قربانى) به ما نشان ده و بر ما عطف توجه کن، که تویى که بسیار عطوف و توبه پذیر و مهربانى.

منبع: بیتوته

786621

سازمان آگهی های پرسون