شورای نگهبان:

مقاومت فلسطین و حزب‌الله پیروز نبرد است

شورای نگهبان در بیانیه‌ای تاکید کرد: مقاومت فلسطین و حزب‌الله تا امروز پیروز نبرد بوده و پیروزی نهایی هم متعلق به آن‌هاست.
تصویر مقاومت فلسطین و حزب‌الله پیروز نبرد است

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صیهونیستی به منطقه ضاحیه جنوبی شهر بیروت، شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«وَ قالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِرُسُلِهِمْ لَنُخْرِجَنَّکُمْ مِنْ أَرْضِنا أَوْ لَتَعُودُنَّ فِی مِلَّتِنا فَأَوْحى‌ إِلَیْهِمْ رَبُّهُمْ لَنُهْلِکَنَّ الظَّالِمِینَ» (آیه 13 سوره ابراهیم)

رژیم جنایتکار صهیونیستی که در روزها و هفته‌های گذشته بارها خوی وحشیانه و ماهیت تروریسم دولتی خود را به نمایش گذاشته، بار دیگر با حمله روز گذشته به منطقه ضاحیه جنوبی شهر بیروت مرتکب یک جنایت آشکار و بزرگ جنگی شد و نشان داد که این رژیم بزرگترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

دولت‌های جهان به خصوص دولت‌های غربی که برخی از آن‌ها پشتیبان سیاسی، اطلاعاتی و تسلیحاتی این رژیم خبیث هستند، باید فوراً روند جنایت‌های حیوانی صهیونیست‌ها را متوقف سازند و زمینه توقف جنگ را به وجود آورند.

از دولت‌ها و کشورهای اسلامی نیز خواسته می‌شود این جنایت سهمگین را به شدت محکوم و ارتباطات اقتصادی و سیاسی خود را با این رژیم تبهکار قطع کنند. امروز دولت‌ها و ملت‌های اسلامی باید به پا خیزند و با وحدت و همدلی در کنار مردم مظلوم فلسطین و لبنان بایستند و اجازه ندهند صهیونیست‌ها، مرتکب این همه جنایت شوند. حکم قطعی و شرعی این است که فلسطین و مسجدالاقصی به صاحبان اصلی آن برگردد.

جبهه مقاومت و مجاهدان به وعده الهی که ستمکاران نابود خواهند شد، اعتقاد قلبی و باور عمیق دارند. مقاومت فلسطین و حزب‌الله تا امروز پیروز نبرد بوده و پیروزی نهایی هم متعلق به آن‌هاست. حزب‌الله لبنان برخوردار از استحکام سازمانی و ذخیره‌ای از نیروهای انسانی شجاع و مجاهدی است که با این ضربه‌های رژیم صهیونیستی از پای در نخواهند آمد و به مسیرشان با قدرت ادامه خواهند داد.

در پایان همدردی خود را با ملت و دولت لبنان اعلام کرده و به خانواده‌های شهدای این حملات و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته تسلیت می‌گوییم.

منبع: تسنیم

786239

سازمان آگهی های پرسون